Jump to content

loadingscreen hulp nodig..

Recommended Posts

Geplaatst:

hoi,

ik heb een probleem met het laadscherm van GTA 4

ik had laatst een mod geinstald die mijn loadingscreen nogal verklootte. Aangezien ik niet wist dat de mod ook het loadingscreen zou aanpassen heb ik die dus niet gebackuped... Nu heb ik de mod gedeinstald omdat die voor crashes zorgde. Maar de loadingscreen bleef verkloot. Toen dacht ik, laat ik mijn loadingscreen eens customizen met m'n gephotoshopde auto's. Alles werkt met SparkIV , alleen als ik een foto import met het juiste formaat (2048x2048)dan is de foto's tijdens het laden van GTA 4 opeens uitgerekt, en lijkt het natuurlijk nergens op.. en dat terwijl ik wel het goede formaat gebruikte..!?

Ik vind dit maar vreemd, en vroeg me af of iemand ook dit probleem had en mij evt. kan helpen?

Alvast bedankt!

Paul

Geplaatst:

Ik had de LCPDFR police mod geinstald, en toen stond er telkens 'lcpdfr police mod' in mn loadingscreen.

En hij stond er nog steeds nadat ik de mod had gedeinstald... omdat hij de goede (oude) bestand niet terugzette.

maar dat is eigenlijk niet het probleem, want ik wil gewoon weten hoe ik een foto moet aanpassen om hem goed (dus niet uitgerekt)weer te laten geven in mn loadingscreen. Want ik gebruik wel het juiste formaat (zelf aangepast in photoshop CS5) maar toch rekt het spel mn loadingscreen afbeelding uit.. waardoor het opeens erg brede auto's worden :)

Ik ben namelijk bezig mn loadingscreen zelf te cutomizen met eigen afbeeldingen, maar dat gaat dus niet goed..

Geplaatst:

Ik had de LCPDFR police mod geinstald, en toen stond er telkens 'lcpdfr police mod' in mn loadingscreen.

En hij stond er nog steeds nadat ik de mod had gedeinstald... omdat hij de goede (oude) bestand niet terugzette.

maar dat is eigenlijk niet het probleem, want ik wil gewoon weten hoe ik een foto moet aanpassen om hem goed (dus niet uitgerekt)weer te laten geven in mn loadingscreen. Want ik gebruik wel het juiste formaat (zelf aangepast in photoshop CS5) maar toch rekt het spel mn loadingscreen afbeelding uit.. waardoor het opeens erg brede auto's worden :)

Ik ben namelijk bezig mn loadingscreen zelf te cutomizen met eigen afbeeldingen, maar dat gaat dus niet goed..

En je beeldformaatopties zijn wel goed? (Ingame is zoals het hoort te zijn?)

Geplaatst:

ja die zijn goed.. in game ziet het beeld er tijdens het spelen wel gewoon normaal uit, dus in het juiste formaat.

Mijn begin menu is ook gewoon normaal, maar tijdens het loadingscreen gaat ie opeens de achtergrond uitrekken.

Nu heb ik het formaat al veranderd naar 2x zo breed, om uit te testen, en toen leek het al iets beter. Maar het bleef nog steeds niet goed, want toen was de auto (achtergrond) weer te ver ingerekt en te hoog -___-

dus op normaal formaat (2048x2048) en op 2x zo breed (4096x2048) wil het niet goed lijken..

En ik heb van een gedownloade custom loadingscreen al een foto geexporteerd om het formaat daarvan te bekijken, en die was gewoon 2048x2048, maar ook die foto was van te voren in de breedte ingekort om het wel goed te laten lijken in het spel :?

Dus ik ben niet de enige die hier last van heeft (blijkbaar).

Ik wil dus weten hoe ver ik een foto moet inkorten om het wel goed te laten lijken in gta...

maar daar kan ik maar niet achterkomen.

Vind het trouwens maar een vreemd iets van gta, dat het zo werkt... :bonk:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...