Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb Gta San Andreas, en ik heb een mod geïnstalleerd die volgens het programma sucsesvol is gemaakt,

Maar toen ik het spel opstarten, besefte ik dat ik niet wist hoe je de auto (in dit geval een Audi) moest laten verschijnen.

Kan iemand me daar bij helpen?

Danku wel

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo,

Ik heb Gta San Andreas, en ik heb een mod geïnstalleerd die volgens het programma sucsesvol is gemaakt,

Maar toen ik het spel opstarten, besefte ik dat ik niet wist hoe je de auto (in dit geval een Audi) moest laten verschijnen.

Danku wel

Bedoel je dat je nu eerst ongeveel heel San Andreas moet onderzoeken om te kijken of je auto wel is geïnstalleerd?

Dat is niet zo heel slim, maar welke .txd en .dff is het die je hebt ge-replaced?

Misschien kan ik je wel helpen, maar ik begrijp je denk ik niet zo heel goed. :)

Bewerkt: door Xezel
Geplaatst:

Hallo,

Danku wel

ja je kan een carspawner gebruiken en je spawned de auto die je gemod hebt =)

je plaatst deze files in je gta sa folder en je start de carspawner op nadat je gta sa hebt opgestart CarSpawner.rar

je zoekt de naam van de car die je vervangen hebt en die spawn je

• 5 weken later...
Geplaatst:
ja je kan een carspawner gebruiken en je spawned de auto die je gemod hebt =)

je plaatst deze files in je gta sa folder en je start de carspawner op nadat je gta sa hebt opgestart CarSpawner.rar

je zoekt de naam van de car die je vervangen hebt en die spawn je

Ja, maar hoe weet je het ID Van een car?

Geplaatst:

Oke. ik wil een bus spawnen maar ik heb de conexxion bus. dus als ik de bus spawn, krijg ik dan die conexxion? want nu krijg ik als ik een bus spwawn zon grote rode

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...