Jump to content

Ipod Kopen


Nouveau_Riche

Recommended Posts

Hallo,

Ik ben van plan om een ipod te gaan kopen maar ik heb wat vragen:

Hoe laad je een ipod op?

Kunnen er gewoon .mp3 liedjes op?

Zitten er al oortjes bij?

Zit er al een usb kabel bij?

Alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Opladen doe je via de USB kabel, die je of in je PC steekt, of via een adapter in het stopcontact stopt.

Er kunnen via Itunes gewoon .mp3 liedjes op.

Er zitten oortjes en USB kabel bij ;)

supergtagamer

Link to comment
Delen op andere websites

Opladen doe je via de USB kabel, die je of in je PC steekt, of via een adapter in het stopcontact stopt.

Er kunnen via Itunes gewoon .mp3 liedjes op.

Er zitten oortjes en USB kabel bij ;)

supergtagamer

Thx,maar als ik hem op vakantie mee wil nemen,moet ik er dus nog iets bij kopen?

en ik download liedjes via youtube,hoe zet je die dan op je ipod,of moet je via itunes downloaden?

Link to comment
Delen op andere websites

De adapter in het stopcontact heb je zeker nodig wij hebben er een van €40,- dt is duur alleen voor een stekkertje

Ik raad je aan om YouTube converter te gebruiken je plaatst de link hij download en bij ITunes maak je een map aan en daar zet je het erin zodat het er op staat ITunes de nummers kosten wel geld dus daarvoor raad ik YouTube converter aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je mp3-bestanden hebt, je liedjes dus, kan je die in iTunes importeren (te downloaden vanaf itunes.com). Als je dan je iPod met de USB-kabel verbindt met de computer, stel je hem via iTunes in waarna je iPod met iTunes synchroniseert. Dan worden alle filmpjes, muziekbestanden, enz. uit je iTunes bibliotheek op je iPod gezet.

Link to comment
Delen op andere websites

- iPod oortjes zijn voor standaard oortjes zeer kwalitatief, maar bij mij vallen ze er helaas uit en aan mijn in-ear oortjes van om en bij de €40 van Philips kunnen ze toch niet tippen.

- Een oplader erbij kopen is wel handig.

- Screen protector is niet nodig, het scherm is ongelofelijk sterk. Wel raad ik iets aan om aan de achterkant vast te doen(Crystal case ofzo).

- Afspeellijsten maken is wel handig. Je klikt op je iPod in iTunes en klikt dan bovenaan helemaal links op bestand en daar ergens op nieuwe afspeellijst.

- Een iTunes kaartje van €15 euro kan wel handig zijn om wat apps te kopen, tenzij je wilt jailbreaken(wat ik je niet aanraad, want dan vervalt je garantie).

Ik ben ongelofelijk tevreden van m'n iPod Touch 32 GB 4de generatie, maar toch is het een duur ding hoor!

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ik raad je aan minstens de 32 GB versie te kopen, 8 GB is echt veel te weinig..

8 GB is wel goed te doen hoor. Ligt eraan of je veel met apps wilt werken dan zal ik wel 16 gb of 32 gb nemen..

Maar je komt wel wat duurder uit :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik raad je aan minstens de 32 GB versie te kopen, 8 GB is echt veel te weinig..

8 GB is wel goed te doen hoor. Ligt eraan of je veel met apps wilt werken dan zal ik wel 16 gb of 32 gb nemen..

Maar je komt wel wat duurder uit :engel:

16 GB bestaat niet. 32 GB is trouwens al krap als je veel apps + muziek + video's erop wilt hebben staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...