Jump to content

Echt super hoog springen met een fiets


GTAmaniax

Recommended Posts

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTAmaniax

    6

  • Tha CheatMaster

    4

  • Dri3s

    3

  • PuffDawg

    2

die "-Jump High" cheat bij de PS2 moet er niet bij, je springt er niet nog hoger van. :huh:

Maar je springt er toch wel Verder van? of heb ik 't verkeerd? :blink:

Nee, je springt er niet hoger of verder van.

Die cheat is van dat CJ zelf hoger springt.

Heeft geen effect op de BMX.

Link to comment
Delen op andere websites

die "-Jump High" cheat bij de PS2 moet er niet bij, je springt er niet nog hoger van. :huh:

Maar je springt er toch wel Verder van? of heb ik 't verkeerd? :blink:

Nee, je springt er niet hoger of verder van.

Die cheat is van dat CJ zelf hoger springt.

Heeft geen effect op de BMX.

maar ge bruik de hoge bunnyhope cheat maar als je genoeg bikeskill hebt ga je er niet van afvallen van je fiets.en bij de spring cheat daar schiet je niks mee op daarmee krijg je alleen pijn als je op iets hoogs wilt springen gebruik de cheat en daaaarna moet je hem deactiveren :rolleyes:

Link to comment
Delen op andere websites

maar ge bruik de hoge bunnyhope cheat maar als je genoeg bikeskill hebt ga je er niet van afvallen van je fiets.en bij de spring cheat daar schiet je niks mee op daarmee krijg je alleen pijn als je op iets hoogs wilt springen gebruik de cheat en daaaarna moet je hem deactiveren rolleyes.gif

SiKander,

helemaal onderaan staat de t_reply.gif knop.

Daar voortaan op drukken. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

wat ik heb gedaan. een aanloop genomenmet de fiets en net voor een muurtje(waar cj overheen kan klimmen) bunny hoppen. nu valt cj van zijn fiets maar vliegt de fiets meeeeters de lucht in. je moet wel precies bunny hoppen als je genoeg vaart hebt en net voor het murtje bent. probeer maar eens!!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Dat had ik ook wel eens, dat de bmx vliegt en ik op de grond blijf,maar later kon ik het weer de bmx vinden :puh:

je moet gewoon een beetje naar boven of naar voren leunen om de kans dat je eraf valt verminderen

Link to comment
Delen op andere websites

jah ik denk das weer is iets aparts :) dat je met je fiets over een klein flatgebouwtje heen kan springen :D

heeft iemand het al geprobeert ?!?

K heb de code gedaan; hoogste jump was 72 meter

Link to comment
Delen op andere websites

jah ik denk das weer is iets aparts  :)  dat je met je fiets over een klein flatgebouwtje heen kan springen  :D

heeft iemand het al geprobeert ?!?

K heb de code gedaan; hoogste jump was 72 meter

ja vanaf een brug naar de grond jah????!!!!! :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

jah ik denk das weer is iets aparts  :)  dat je met je fiets over een klein flatgebouwtje heen kan springen  :D

heeft iemand het al geprobeert ?!?

K heb de code gedaan; hoogste jump was 72 meter

ja vanaf een brug naar de grond jah????!!!!! :puh:

Gwoon stilstaand lang de knop waarmee je springt inhouden

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het wel iritant je komt slecht neer en als je ergens tegenaan komt val je van je fiets af das dom. :angry:

hahah gelijk negatief, ik vind het wel leuk en als je van je fiets afvalt als je verkeert neer komt moet je toch gewoon niet fout neer komen ? miss als je cycling skills vol hebt val je er niet meer van af..., :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...