juliankoster Geplaatst: 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2011 In San Fierro tussen de vliegveld en het leger basis is zo'n klein haventje maar daar slaat het spel vast.. ik wil auto's inleveren bij de havens maar ik rij er toe en slaat het het mijn beeld bevriesd. Weet iemand wat ik moet doen? Alvast bedankt! -julian Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2011 Heb je toevallig modificaties geïnstalleerd? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juliankoster Geplaatst: 23 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2011 Heb je toevallig modificaties geïnstalleerd? geen cheats en geen mods. ik wil het spel 100% uitspelen zonder cheats en andere dingen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2011 Al geprobeerd het spel opnieuw te installeren? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juliankoster Geplaatst: 23 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2011 Al geprobeerd het spel opnieuw te installeren? is mijn save game dan weg? ik heb het spel al ongeveer 70% uitgespeeld en ik wil niet meer bij 0% zitten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donald F. Duck Geplaatst: 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2011 Bij het verwijderen van het spel wordt je savegame (normaal) niet verwijderd. Wil je er toch zeker van zijn dat er helemaal niks met je savegame mis zal gaan, kopieer dan de 'GTA San Andreas User Files' map in je 'Mijn Documenten' Win. XP, 7 of 'Documenten' Win. Vista map naar een veilige plaats. Als je GTA San Andreas dan opnieuw geïnstalleerd hebt, zet je die map terug naar de originele locatie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juliankoster Geplaatst: 23 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2011 Bij het verwijderen van het spel wordt je savegame (normaal) niet verwijderd. Wil je er toch zeker van zijn dat er helemaal niks met je savegame mis zal gaan, kopieer dan de 'GTA San Andreas User Files' map in je 'Mijn Documenten' Win. XP, 7 of 'Documenten' Win. Vista map naar een veilige plaats. Als je GTA San Andreas dan opnieuw geïnstalleerd hebt, zet je die map terug naar de originele locatie. werk niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iZone Geplaatst: 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2011 Nou als je gewoon eerst naar "Documenten" gaat en dan "GTA San Andreas User Files" dan zie je GTASAsf1 t/m 9 of zo, dat zijn je savegames, slot 1 is je eerste savegame en dus GTASAsf1. Als je dat weet kan je je save-game waar je mee bezig bent kopieren en plakken bij bijvoorbeeld je bureablad en dan dus bewaren, dan uninstaleer je GTA San Andreas en her-instaleer je het weer en dat opnieuw proberen of die het doet. Dan kopieer je de save-game op je bureaublad weer naar GTA San Andreas User Files en dan heb je de savegame weer. Dan is alleen de vraag nog of je spel het dan weer doet door te her-instaleren maar zo hou je de save-game dus nog. Veel succes. iZone's eerste bericht. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juliankoster Geplaatst: 23 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2011 Nou als je gewoon eerst naar "Documenten" gaat en dan "GTA San Andreas User Files" dan zie je GTASAsf1 t/m 9 of zo, dat zijn je savegames, slot 1 is je eerste savegame en dus GTASAsf1. Als je dat weet kan je je save-game waar je mee bezig bent kopieren en plakken bij bijvoorbeeld je bureablad en dan dus bewaren, dan uninstaleer je GTA San Andreas en her-instaleer je het weer en dat opnieuw proberen of die het doet. Dan kopieer je de save-game op je bureaublad weer naar GTA San Andreas User Files en dan heb je de savegame weer. Dan is alleen de vraag nog of je spel het dan weer doet door te her-instaleren maar zo hou je de save-game dus nog. Veel succes. iZone's eerste bericht. had ik al gedaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iZone Geplaatst: 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2011 Dan kan ik geen andere oplossing meer bedenken, sorry. nog veel succes dan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3LOPIX Geplaatst: 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2011 (bewerkt) Doorgaand gebeurt dit niet zo vaak, mij is het nog nooit overkomen. Maar is het een optie gewoon niet meer op die plek te komen? En zoals iZone al zij "Veel succes." Bewerkt: 24 juli 2011 door Xezel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juliankoster Geplaatst: 24 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2011 Doorgaand gebeurt dit niet zo vaak, mij is het nog nooit overkomen. Maar is het een optie gewoon niet meer op die plek te komen? En zoals iZone al zij "Veel succes." kan ik niet het spel 100% uitspelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3LOPIX Geplaatst: 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2011 Als de fout in de savegame zit, (wat denk ik niet zo is) zou je hem niet kunnen uitspelen. Waarschijnlijk zit het in iets anders, weet niet wat maar ja. Ik denk dat je hem gewoon naar "GameMania" moet brengen en vragen of ze je kunnen helpen en eventueel repareren. Stuur anders eerst maar even de savegame naar mij toe, dan stuur ik hem later wel weer terug. Of als je wilt mag je wel een savegame van mij hebben, maar die is al 100% progress, maar ik heb denk ik ook nog wel een andere die is iets over de helft ong. 56% of zo, die kan ik wel naar 70% toe werken en dan stuur ik hem naar jou op. ♦ Hopelijk kan ik je zo helpen, zo niet dan denk ik dat ik het maar opgeef. Is lastig om te helpen met dit probleem. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juliankoster Geplaatst: 24 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2011 Oke, hier is een copy van mijn savegame als ik de echte moet sturen zeg je het maar. en ik heb net gekeken ik heb het 80% uitgespeeld maar 70% is ook goed hoor. GTASAsf1.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3LOPIX Geplaatst: 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2011 Als ik jou was zou ik hem dan nu even naar "GameMania" brengen en vragen wat de fout is. Misschien werkt hij dan weer als ze hem repareren. Ik ga ondertussen wel met je save-game bezig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.