Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Grappig, mijn signature is in dezelfde font die ik enkele uren geleden downloadde :7

Anyway, erg mooi gedaan. De tekst lijkt wel wat uitgetrokken vind ik.

Bewerkt: door MidnightMayhem
Geplaatst:

Grappig, mijn signature is in dezelfde font die ik enkele uren geleden downloadde :7

Heb hetzelfde font ('Blob' of zoiets) ook een paar uur geleden gedownload.. Toeval? :7

Geplaatst:

Heb hetzelfde font ('Blob' of zoiets) ook een paar uur geleden gedownload.. Toeval? :7

Idd, Blob :puh: Geen idee.

Geplaatst: (bewerkt)

Eigenlijk vind ik dit maar een saai werkje. Je effecten springen er niet echt uit, het ziet er bijna uit alsof je gewoon een beetje gesmudged hebt, en vervolgens hoppa een render er zo opgeplakt hebt. Ook mist hierdoor diepte in je werkje. Ik weet bijna zeker dat het er beter had uitgezien als je je design in kleur had gehouden. Je tekst vind ik trouwens wel best mooi, ookal is de plaatsing niet perfect, het font past wel perfect bij het design. Je render had imo ook een klein stukje naar links gekund, maar dat is meer naar mijn smaak, want echt storend is de plaatsing ook niet. Ik zou het design in kleur willen zien voordat ik een definitieve mening over dit werkje kan geven.

Bewerkt: door Gta Ripper

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...