MidnightMayhem Geplaatst: 23 juli 2011 Rapport Geplaatst: 23 juli 2011 (bewerkt) Grappig, mijn signature is in dezelfde font die ik enkele uren geleden downloadde Anyway, erg mooi gedaan. De tekst lijkt wel wat uitgetrokken vind ik. Bewerkt: 23 juli 2011 door MidnightMayhem Reageren
R-fl3x Geplaatst: 23 juli 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2011 Grappig, mijn signature is in dezelfde font die ik enkele uren geleden downloadde Anyway, erg mooi gedaan. De tekst lijkt wel wat uitgetrokken vind ik. Heb hetzelfde font ('Blob' of zoiets) ook een paar uur geleden gedownload.. Toeval? Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 23 juli 2011 Rapport Geplaatst: 23 juli 2011 Grappig, mijn signature is in dezelfde font die ik enkele uren geleden downloadde Anyway, erg mooi gedaan. De tekst lijkt wel wat uitgetrokken vind ik. Heb hetzelfde font ('Blob' of zoiets) ook een paar uur geleden gedownload.. Toeval? Idd, Blob Geen idee. Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 23 juli 2011 Rapport Geplaatst: 23 juli 2011 (bewerkt) Eigenlijk vind ik dit maar een saai werkje. Je effecten springen er niet echt uit, het ziet er bijna uit alsof je gewoon een beetje gesmudged hebt, en vervolgens hoppa een render er zo opgeplakt hebt. Ook mist hierdoor diepte in je werkje. Ik weet bijna zeker dat het er beter had uitgezien als je je design in kleur had gehouden. Je tekst vind ik trouwens wel best mooi, ookal is de plaatsing niet perfect, het font past wel perfect bij het design. Je render had imo ook een klein stukje naar links gekund, maar dat is meer naar mijn smaak, want echt storend is de plaatsing ook niet. Ik zou het design in kleur willen zien voordat ik een definitieve mening over dit werkje kan geven. Bewerkt: 23 juli 2011 door Gta Ripper Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.