MegaPilot Geplaatst: 24 juli 2011 Rapport Geplaatst: 24 juli 2011 Hai, ik wil me inloggen op de PS Store op m'n PSP. M'n wachtwoord is niet meer geldig. Ik moet me aanmelden vanaf een PS3 systeem(wat ik dus niet heb) of met m'n PC naar deze website gaan: https://store.playstation.com/login.gvm Maar deze is down. Wat moet ik nu doen? Mvg, MegaPilot PS: Best falend dat ik na al die tijd nog steeds niet de PS Store inkan.. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 24 juli 2011 Rapport Geplaatst: 24 juli 2011 Dit had ik ook bij de PS3 je moet gewoon een dag of twee wachten. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 24 juli 2011 Rapport Geplaatst: 24 juli 2011 Ik heb dit probleem ook en ik wacht al ongeveer een maand.. Reageren
Basssss Geplaatst: 24 juli 2011 Rapport Geplaatst: 24 juli 2011 Als goed kun je ook gewoon een mail met een nieuw wachtwoord naar jezelf laten sturen via je PSP hoor. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 26 juli 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2011 Als goed kun je ook gewoon een mail met een nieuw wachtwoord naar jezelf laten sturen via je PSP hoor. 'Wachtwoord vergeten' werkt! Bedankt Basssss! Waren er geen 'goedmaak games' beschikbaar ofzo voor PSP? Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 26 juli 2011 Rapport Geplaatst: 26 juli 2011 Die waren er wel weet niet welke maar ze waren/zijn er. Reageren
BoerTijger Geplaatst: 26 juli 2011 Rapport Geplaatst: 26 juli 2011 Waren maar een maand geldig/ Reageren
TekaLoca Geplaatst: 27 juli 2011 Rapport Geplaatst: 27 juli 2011 Mijn profiel heb ik ook weer kunnen recupereren, jongens Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.