Jump to content

Gumball 3000 auto's in SA?  

1 lid heeft gestemd

1. 1. Gumball 3000 auto's in SA?

• Ja, Bruut idee!!!
      6
    • Ja, best lachen..
      2
    • Neutraal...
      0
    • Nee, dat is nie echt nodig...
      2
    • Nope, daar is geen ruk aan...
      1

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ben zelf opzoek geweest naar hoe ik het uiterlijk van de wagens kan veranderen maar heb nog niet echt iets relaxt gevonden, daarnaast heb ik ook het probleem dat ik nu voor 9 weken op vakantie ga en zonder comp zit.

Ik hoop via deze manier meerdere mensen interesse te laten krijgen in dit project, zodat we er wat leuks mee kunnen maken. :blink:

Sorry ik ging ervan uit dat iedereen wist wat de Gumball 3000 was. hier een kleine uitleg, maar Shame on you if you are not familiar with the Gumball!!!

De Gumball 3000 is een race op een continent dit jaar was hij in europa vorig jaar in de VS. Deze bestaat uit de duurste wagens of de meest vage auto's van de wereld. Je moet niet opkijken van een Enzo of een opgefokte eend. De race die gedaan was dit jaar begon in London en eindigde bij de F1 van monaco. Het gaat over een straat-parcour gewoon tussen het normale verkeer door.

Verder jaagt de politie ook vreselijk op deze gasten, ook niet raar als je met 250 over een weg gaat waar je 80 mag. (check de films die overal te vinden zijn)

De homepage is Gumball 3000

Hier staan een paar filmpjes van de Gumball

Verder staat de meest slimme hacker van de wereld erom bekend dat hij ook eraan meedoet check zijn site ook maar Kimble.org

Hetgeen dat mij het meest aanspreekt is het uiterlijk dat de wagens hebben helemaal bestickert met grote merken en op de meest pooierige manier ever. (check de playmates car maar, want die was helemaal zwart met een witte playboy op de motorkap, geweldig gewoon)

Een opwarmertjes :puh:

bmw.jpg

Bewerkt: door aimer32
Geplaatst:
Voor ik ga stemmen wil je even vertellen wat Gumball 3000 auto's eigenlijk inhouden...

Gewoon, dure snelle auto's waar allemaal stiickers van sponsors op, en als je hier een mod van wilt maken, moe je in GTA San Andreas, in Los Santos, naar die race arena gaan, naar binne gaan, als je deze nou met TXD workshop, in de plaats zet van een andere auto, heb je precies zo soort zelfde auto, en hoe je er weinig moeite voor te doen

Geplaatst:

Aimer ik denk dat je je project beter kunt uiststellen want alle goede modders zijn al bezet met het maken van een verschikkelijk mooi GTI (check hun forumpje hier maar even) En ook met San Gtagames denk niet dat je veel leden nu zult treffen missschien kun je het nog even uitstelleb totdat het over is?

Geplaatst:

hehe er zijn ook nog andere projecten aan de gang,ik run zelf een mod voor gta 3

klik maar op mijn sig.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...