kinkedbjorn Geplaatst: 24 juli 2011 Rapport Geplaatst: 24 juli 2011 Ik wil me controller aansluiten op de pc met een play en charge kit dat werkte ik speel een paar dagen niet meer op de pc en op eens kan me pc de controller niet meer herkennen? Als iemand weet wat er scheelt Help Dan aub. Het is een xbox controller Reageren
GolfG60 Geplaatst: 24 juli 2011 Rapport Geplaatst: 24 juli 2011 Das knap, zover ik weet kan een Xbox controller niet eens werken met een Play And Charge kit Enkel met een M$ wireless receiver of een wired controller. Reageren
MaxVito Geplaatst: 25 juli 2011 Rapport Geplaatst: 25 juli 2011 (bewerkt) Das knap, zover ik weet kan een Xbox controller niet eens werken met een Play And Charge kit Enkel met een M$ wireless receiver of een wired controller. Je kan ook op alternate een xbox controller voor de pc bestellen. @Kinkedbjorn misschien kun je dit programmatje gebruiken: http://www.xpadder.com/ Bewerkt: 25 juli 2011 door MaxVito Reageren
kinkedbjorn Geplaatst: 25 juli 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2011 Ik heb xpadder al maar het probleem is dat de pc men controlle rniet meer herkent Reageren
TekaLoca Geplaatst: 25 juli 2011 Rapport Geplaatst: 25 juli 2011 Zoals afgesproken ga ik je mijn installatiedisc meegeven, Bjorn. Reageren
kinkedbjorn Geplaatst: 25 juli 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2011 Jongens het is opgelost dankje voor de hulp. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.