MidnightMayhem Geplaatst: 24 juli 2011 Rapport Geplaatst: 24 juli 2011 (bewerkt) Kennen jullie deze? Een geweldige Britse comedy op z'n best. Bewerkt: 24 juli 2011 door MidnightMayhem Reageren
TekaLoca Geplaatst: 24 juli 2011 Rapport Geplaatst: 24 juli 2011 Die kerel helemaal rechts op de foto ken ik van ergens maar ik heb geen idee van waar.. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 24 juli 2011 Rapport Geplaatst: 24 juli 2011 Dit is op Comedy Central volgensmij (kan de filmpjes niet zien omdat ik op de iPod zit) @TekaLoca Same volgensmij kwam hij uit een speelfilm maar weetniet meer welke Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 31 juli 2011 Rapport Geplaatst: 31 juli 2011 Moss. Echt Britse humor. Kan er smakelijk om lachen. Reageren
Thundercover Geplaatst: 31 juli 2011 Rapport Geplaatst: 31 juli 2011 The IT Crowd = Awesome! Echt jammer dat er zo weinig afleveringen van zijn. Ik kijk er nog altijd met enorm veel plezier naar. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 31 juli 2011 Rapport Geplaatst: 31 juli 2011 Ik kende het wel, maar nooit echt de tijd voor genomen. Nu heb ik een paar stukjes gekeken op YouTube, en ik moet zeggen dat het toch wel briljant is; heerlijke Engelse humor. Ik ga zo nog maar eens een paar stukjes kijken. Reageren
Hayte Geplaatst: 1 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2011 Die rechter lijkt op Jack Black. En als ik eerlijk moet zijn, die twee clipjes zijn op zich wel grappig, maar niet op een Engelse manier, vooral die eerste niet. Misschien is de rest wel beter, maar ik denk niet dat het in de buurt komt van iets zoals Psychoville of The Office (de originele, wel te verstaan, met Ricky Gervaise, niet de voorgekauwde rommel van die Steve Carell die zo'n beetje de minst grappige persoon op aarde is). Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 18 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2011 Vind er eerlijk gezegd niet veel aan, beetje een flauwe serie. Voor echte Britse humor is 'Little Britain' een dikke aanrader! Reageren
NickOwnage Geplaatst: 18 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2011 Dit is op Comedy Central volgensmij (kan de filmpjes niet zien omdat ik op de iPod zit) @TekaLoca Same volgensmij kwam hij uit een speelfilm maar weetniet meer welke Ja echt, hé.. Ik ken hem ook ergens van. Ik geloof van The Hangover Reageren
Thundercover Geplaatst: 18 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2011 De meest rechter persoon is Matt Berry, waarvan je >>hier<< het IMDb-profiel kan zien. Ik zie bij hem niet Thee Hangover staan (wat ik mij ook niet echt kon voorstellen). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.