iPodtouch Geplaatst: 25 juli 2011 Rapport Geplaatst: 25 juli 2011 (bewerkt) Hahaha Alles is voor Bassie, Alles is voor Bassie. Denk jij ook nog aan je jeudghelden Bassie en Adriaan. Dan ben je op de goeie topic belandt. Hier kun je praten over alles dat met hun te maken heeft. Zoals, Je colectie, Je Favoriete filmpjes, Het grappigste stuk ect. Hieronder zijn wat filmpjes en foto's. http://www.youtube.com/watch?v=FDEMilJKdgA&feature=related Ik zal zeggen ga erop los B&A Fans Haha. Bassie: bassieboy35 Adriaan: iPodtouch Vraag: Moeten bassieboy35 & iPodtouch hun naam veranderen in Bassie & Adriaan Ja Nee Bewerkt: 25 juli 2011 door iPodtouch Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 25 juli 2011 Rapport Geplaatst: 25 juli 2011 Yeah het is er eindelijk Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 25 juli 2011 Rapport Geplaatst: 25 juli 2011 allemamaggies. Ik herinner me die twee nog wel, Toen ik nog een klein ettertje was keek ik er altijd na. Beste wat ik me nog kan herinneren is waarschijnlijk we de Plaaggeest, of die met de verzonken schat. Alhoewel ik als ik zo terug denk ook ontzettend heb genoten met de huilende professor. Reageren
iPodtouch Geplaatst: 25 juli 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2011 Yeah het is er eindelijk Ja hij is er eindelijk broer @Rinaldootje Zeker Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 25 juli 2011 Rapport Geplaatst: 25 juli 2011 IPodtouch maak anders een poll als we onze namen moeten veranderen in bassie en Adriaan Reageren
iPodtouch Geplaatst: 25 juli 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2011 (bewerkt) IPodtouch maak anders een poll als we onze namen moeten veranderen in bassie en Adriaan Ok Broer Ik kan er geen poll in toevoegen? Bewerkt: 25 juli 2011 door iPodtouch Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 25 juli 2011 Rapport Geplaatst: 25 juli 2011 Aangezien de poll het niet meer doet zouden we graag hebben dat je via een reactie stemt of dat een moderator nog een peiling kan maken Reageren
iPodtouch Geplaatst: 25 juli 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2011 Aangezien de poll het niet meer doet zouden we graag hebben dat je via een reactie stemt of dat een moderator nog een peiling kan maken Zo gaan we het doen Bas Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 25 juli 2011 Rapport Geplaatst: 25 juli 2011 Verander gewoon meteen je naam in Bassie en adriaan. Clown en acrobaat als Ava en sig en je brengt Bassie en Adriaan meteen weer terug naar de mensen. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 26 juli 2011 Rapport Geplaatst: 26 juli 2011 Dit topic past perfect in Stamkroeg, vinden jullie niet? Reageren
iPodtouch Geplaatst: 26 juli 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2011 (bewerkt) Verander gewoon meteen je naam in Bassie en adriaan. Clown en acrobaat als Ava en sig en je brengt Bassie en Adriaan meteen weer terug naar de mensen. Zou goed te doen zijn, geen slecht idee man Nee dit past niet in de stamkroeg Bewerkt: 26 juli 2011 door iPodtouch Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 26 juli 2011 Rapport Geplaatst: 26 juli 2011 Dit topic past perfect in Stamkroeg, vinden jullie niet? Lijkt mij eerder van niet. Bassie & Adriaan is namelijk een tv-serie (geweest). Stamkroeg is bedoeld voor 'minder serieuze' zaken. OT: Ik keek vroeger ook heel vaak naar de serie. Ik vond dan ook de plaaggeest en de huilende professor erg leuk. Maar sowieso vond ik dit bij elke aflevering wel. Wat ik trouwens een grappig iets aan Bassie vond, was dat hij op zo'n grappige manier huilde. Maar goed, ik vond Bassie & Adriaan altijd heel leuk om te kijken. Mijn oma en opa hebben nog wat videobanden daarvan. Ik kijk het nooit meer, maar misschien is het wel nog een keer leuk om ze alsnog te bekijken. Het is al jaren geleden, wat dan weer voor nostalgie zorgt en mijn oma en opa hebben nog een videorecorder-dinges. Reageren
commando Geplaatst: 26 juli 2011 Rapport Geplaatst: 26 juli 2011 ook net al in de lounge, geshowed lachte dubbel bij dit nr... Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 26 juli 2011 Rapport Geplaatst: 26 juli 2011 Lol dat liedje kende ik nog niet zal wel zeker oud zijn. Reageren
iPodtouch Geplaatst: 26 juli 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2011 Lol dat liedje kende ik nog niet zal wel zeker oud zijn. Die zijn volgens mij voor dat de serie kwam . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.