Jump to content

Bassie & Adriaan


iPodtouch

Recommended Posts

Hahaha Alles is voor Bassie, Alles is voor Bassie. Denk jij ook nog aan je jeudghelden Bassie en Adriaan. Dan ben je op de goeie topic belandt. Hier kun je praten over alles dat met hun te maken heeft. Zoals, Je colectie, Je Favoriete filmpjes, Het grappigste stuk ect. Hieronder zijn wat filmpjes en foto's.

http://www.youtube.com/watch?v=FDEMilJKdgA&feature=related

198_dick08_gr.jpg

Ik zal zeggen ga erop los B&A Fans Haha. :D

Bassie: bassieboy35

Adriaan: iPodtouch

Vraag: Moeten bassieboy35 & iPodtouch hun naam veranderen in Bassie & Adriaan :)

Ja

Nee

Bewerkt: door iPodtouch
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bassieboy35

    9

  • iPodtouch

    8

  • commando

    6

  • Rinaldootje

    2

allemamaggies.

Ik herinner me die twee nog wel, Toen ik nog een klein ettertje was keek ik er altijd na. Beste wat ik me nog kan herinneren is waarschijnlijk we de Plaaggeest, of die met de verzonken schat. Alhoewel ik als ik zo terug denk ook ontzettend heb genoten met de huilende professor.

Link to comment
Delen op andere websites

IPodtouch maak anders een poll als we onze namen moeten veranderen in bassie en Adriaan

Ok Broer :D

Ik kan er geen poll in toevoegen? :cab:

Bewerkt: door iPodtouch
Link to comment
Delen op andere websites

Verander gewoon meteen je naam in Bassie en adriaan.

Clown en acrobaat als Ava en sig en je brengt Bassie en Adriaan meteen weer terug naar de mensen.

Zou goed te doen zijn, geen slecht idee man :puh:

Nee dit past niet in de stamkroeg :N

Bewerkt: door iPodtouch
Link to comment
Delen op andere websites

Dit topic past perfect in Stamkroeg, vinden jullie niet?

Lijkt mij eerder van niet. Bassie & Adriaan is namelijk een tv-serie (geweest). Stamkroeg is bedoeld voor 'minder serieuze' zaken.

OT: Ik keek vroeger ook heel vaak naar de serie. Ik vond dan ook de plaaggeest en de huilende professor erg leuk. Maar sowieso vond ik dit bij elke aflevering wel. :puh:

Wat ik trouwens een grappig iets aan Bassie vond, was dat hij op zo'n grappige manier huilde. :puh:

Maar goed, ik vond Bassie & Adriaan altijd heel leuk om te kijken. Mijn oma en opa hebben nog wat videobanden daarvan. Ik kijk het nooit meer, maar misschien is het wel nog een keer leuk om ze alsnog te bekijken. Het is al jaren geleden, wat dan weer voor nostalgie zorgt en mijn oma en opa hebben nog een videorecorder-dinges. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...