Jump to content

Bassie & Adriaan

Recommended Posts

• Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Bassieboy35

9

• iPodtouch

8

• commando

6

• Rinaldootje

2

Geplaatst: (bewerkt)

Jongens wat een commotie over het veranderen van je naam, terwijl dat helemaal niet kan omdat ze bezet zijn.. :clown:

Bewerkt: door Fiegel5
Geplaatst:

Fiegeltje stoot me den woorden uit den mond want inderdaad: zowel die acrobaat als die clown zijn al bezet. De ene al in 2004, de andere in 2005. Einde oefening dus :clown:

Tip: Suske & Wiske zijn nog vrij.....

:{

Fiegeltje stoot me den woorden uit den mond want inderdaad: zowel die acrobaat als die clown zijn al bezet. De ene al in 2004, de andere in 2005. Einde oefening dus :clown:

Tip: Suske & Wiske zijn nog vrij.....

Zeker ik weer Lambikse nee dat gaat zeker niet door.. :{

Laten we toch ff op de topic blijven :engel:

Bewerkt: door iPodtouch
Geplaatst:

Bassie en Adriaan; jeugdsentiment. Toen "Het geheim van de schatkaart", "De verdwenen kroon" en "De verzonken stad" op tv kwamen zat ik aan de buis gekluisterd. Spannende verhalen en prachtige locaties. Daarna heb ik het niet echt meer gevolgd, maar als tegenwoordig een neefje of nichtje blijft slapen willen ze steevast een aflevering van "De geheimzinnige opdracht" zien en dan kijk ik uiteraard mee (je bent nooit te oude voor B&A)

Geplaatst:

Bassie en Adriaan; jeugdsentiment. Toen "Het geheim van de schatkaart", "De verdwenen kroon" en "De verzonken stad" op tv kwamen zat ik aan de buis gekluisterd. Spannende verhalen en prachtige locaties. Daarna heb ik het niet echt meer gevolgd, maar als tegenwoordig een neefje of nichtje blijft slapen willen ze steevast een aflevering van "De geheimzinnige opdracht" zien en dan kijk ik uiteraard mee (je bent nooit te oude voor B&A)

Enzo is het Guardian zo is het. :bier:

Dit is best wel eng als je achterna wordt gezeten en dan de vijand afluistert:

http://www.youtube.com/watch?v=jZl3HxROQ-g

Een reactie die je kan verwachten als bassie en adriaan stoppen:

http://www.youtube.com/watch?v=VB_8EBy7P5A&feature=related

Na lang zoeken kan ik hem maar niet vinden hoe heet dat deuntje wat een beetje als dit klinkt:

Tu du tu du tu du tu du tu du tu du

Waarvan de muziek steeds harder word, een beetje als horror muziek

zoals ik me kan herinneren was dit toen bassie en Adriaan aan een zijkant van het kasteel stonden en er op moeste. Klimmen het deel weer ik niet meer

Bewerkt: door bassieboy35
Geplaatst:

Waar kan je afleveringen terug kijken ik zoek ze maar ik kan ze nergens vinden :? dan vind je allemaal namaak

Geplaatst:

Waar kan je afleveringen terug kijken ik zoek ze maar ik kan ze nergens vinden :? dan vind je allemaal namaak

Uiteraard zijn die afleveringen niet zomaar ergens terug te kijken. Als Bas en Aad van Toor ergens goed in zijn geweest, is het wel in geld verdienen aan Bassie & Adriaan. Dus: *KLIK*.

Ook ik was vroeger groot fan van Bassie & Adriaan en heb van bijna al hun avonturen genoten. Bijna inderdaad, want ik was doodsbang voor de plaaggeest :$

Geplaatst:

Bassie & Adriaan, wat heb ik toch ontzettend genoten van hun avonturen. Helaas is het niet meer op de buis, echter nog wel op de digitale zender Pebble TV waarvan Bas van Toor (Clown Bassie) mede-initiatiefnemer is. Heb hier thuis ook nog wat Bassie & Adriaan videobanden liggen, helaas werkt de videorecorder niet meer.

Naar deze serie heb ik echt veel gekeken. Wat vond ik dit vroeger geweldig en het was ook leuk om te zien. Jammer dat het niet meer te volgen is, want ik zou het denk zo weer kijken. Ik denk dat iedereen op dit forum hier wel mee is opgegroeid.

Ps. Volgens mij ken ik het intro zelfs nog een beetje, was het niet van: 'Bassie en Adriaan, Bassie en Adriaan, zijn je beste vrienden die je overal kan vinden. Adriaan is acrobaat en Bassie houdt van kattekwaad. Bassie en Adriaan'

Zo toch ongeveer? :puh:

Bewerkt: door Leontjuuh-gta

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...