Jump to content

Bassie & Adriaan


iPodtouch

Recommended Posts

Naar deze serie heb ik echt veel gekeken. Wat vond ik dit vroeger geweldig en het was ook leuk om te zien. Jammer dat het niet meer te volgen is, want ik zou het denk zo weer kijken. Ik denk dat iedereen op dit forum hier wel mee is opgegroeid.

Ps. Volgens mij ken ik het intro zelfs nog een beetje, was het niet van: 'Bassie en Adriaan, Bassie en Adriaan, zijn je beste vrienden die je overal kan vinden. Adriaan is acrobaat en Bassie houdt van kattekwaad. Bassie en Adriaan'

Zo toch ongeveer? :puh:

ikzelf ben er mee op gegroeid en vind het af en toe nog steeds leuk om te zien ^_^

-----

als je dit in de auto draait, ga je automatisch in je binnenspiegel zenuwachtig kijken :schater:

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

  • 9 maanden later...
  • Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bassieboy35

    9

  • iPodtouch

    8

  • commando

    6

  • Rinaldootje

    2

Ik ben er ook fan van, denk niet dat ik alles gezien heb er waren ook herhalingen.

De liedjes waren vaak wel leuk enzo. En de slechteriken waren ook leuk pasten goed bij het verhaal. Wat die boeven betreft:

Zoveel beter dan het slappe aftreksel die ze elk jaar laten zien in de sint films, alleen hun muziek is er leuk.

Op Kindernet oftwel Telekids wordt het weer uitgezonden, al is die zender minder leuk.

Ik heb Bassie hier in Arnhem weleens ontmoet bij een show, hij is kleiner dan je verwacht. En het is ook nog eens een brompot.

Link to comment
Delen op andere websites

Ah! Leuk dat hier een topic over is gemaakt. Wie kent ze niet? Bassie en Adriaan! Ik was vroeger een grootse fan van de clown en acrobaat. Uiteraard heb ik al hun afleveringen ook wel duizenden keren gekeken. Veel afleveringen heb ik zelfs nog op videoband, destijds opgenomen! Om even eerlijk te zijn heb ik vorige week nog een paar afleveringen gekeken en het blijft ook gewoon prachtig om het weer te zien, nostalgie! Vooral Bassie en Adriaan in Amerika was echt succesvol en erg leuk! Jammer dat deze duo gestopt zijn, maar ja! Hun tijd is natuurlijk ook wel gekomen.

Ik ben blij dat ik in elk geval erg heb kunnen genieten van hun afleveringen! :tu: Nostalgie!

Link to comment
Delen op andere websites

Na lang zoeken kan ik hem maar niet vinden hoe heet dat deuntje wat een beetje als dit klinkt:

Tu du tu du tu du tu du tu du tu du

http://www.youtube.com/watch?v=8LEWkwvaNcs

?

Mijn favoriete avontuur is toch Het geheim van de sleutel omdat Adriaan in de oudere series nog makkelijk op z'n handen de caravan uitloopt en het de beste achtervolgingen en ongelukken heeft.

031_caravandijk.jpg349_circuit5_gr.jpg

afl6_1_gr.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de serie Bassie en Adriaan in Amerika gedownload ergens vandaan gehaald en ik ken het ook uit mijn jeugdjaren en het zijn mn helden en de liedjes die ze tussendoor zongen zijn echt fantastisch. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...