Jump to content

New Model Army: Magneet werkt niet?

HFKH

Recommended Posts

Ik loop vast bij de missie van New Model Army. Daarbij moet je met een radiografische helicopter allerlei zaken oppakken en verplaatsen. Echter, iedere keer als ik een ton of een plank op wil pakken gaat mijn magneet er dwars doorheen, dat wil zeggen: hij pakt niets vast. Ik kom dus ook niet verder :(.

Iemand enig idee?

Klik hier voor een screenshot.

Bewerkt: door HFKH
Delen op andere websites

Je moet dacht ik ook nog op een knop ofzo drukken anders pakt ie inderdaad niks op!

Hier is de screen die hij verkeerd had gepost:

new20model20army4cj.th.jpg

Hey das handig dat dit forum het plaatje op formaat maakt :). Dat wist ik niet, sorry!

Welke knop, weet je dat toevallig (PC-versie)? Ik heb bij mijn controls gekeken, maar kan echt niet vinden welke dat dat kan zijn :(.

Delen op andere websites

Ik dacht iets van CTRL, en nee dit forum maakt het niet automatisch op formaat maar ik heb het plaatje geupload op www.imageshack.us en de code van Thumbnail voor Forums (1) gekopieerd ;).

Bewerkt: door snorege
Delen op andere websites

Ik dacht iets van CTRL, en nee dit forum maakt het niet automatisch op formaat maar ik heb het plaatje geupload op www.imageshack.us en de code van Thumbnail voor Forums (1) gekopieerd ;).

Aah ok, ik snap t ;).

Het was ALT in plaats van CTRL, maar het is me gelukt en ik heb de missie gehaald :). Bedankt!

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...