HFKH Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 (bewerkt) Ik loop vast bij de missie van New Model Army. Daarbij moet je met een radiografische helicopter allerlei zaken oppakken en verplaatsen. Echter, iedere keer als ik een ton of een plank op wil pakken gaat mijn magneet er dwars doorheen, dat wil zeggen: hij pakt niets vast. Ik kom dus ook niet verder . Iemand enig idee? Klik hier voor een screenshot. Bewerkt: 4 juli 2005 door HFKH Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorge_F Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 Je moet dacht ik ook nog op een knop ofzo drukken anders pakt ie inderdaad niks op! Hier is de screen die hij verkeerd had gepost: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HFKH Geplaatst: 4 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 Je moet dacht ik ook nog op een knop ofzo drukken anders pakt ie inderdaad niks op!Hier is de screen die hij verkeerd had gepost: Hey das handig dat dit forum het plaatje op formaat maakt . Dat wist ik niet, sorry! Welke knop, weet je dat toevallig (PC-versie)? Ik heb bij mijn controls gekeken, maar kan echt niet vinden welke dat dat kan zijn . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorge_F Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 (bewerkt) Ik dacht iets van CTRL, en nee dit forum maakt het niet automatisch op formaat maar ik heb het plaatje geupload op www.imageshack.us en de code van Thumbnail voor Forums (1) gekopieerd . Bewerkt: 4 juli 2005 door snorege Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HFKH Geplaatst: 4 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 Ik dacht iets van CTRL, en nee dit forum maakt het niet automatisch op formaat maar ik heb het plaatje geupload op www.imageshack.us en de code van Thumbnail voor Forums (1) gekopieerd . Aah ok, ik snap t . Het was ALT in plaats van CTRL, maar het is me gelukt en ik heb de missie gehaald . Bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
666boost666 Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 je kan hem als je dat makkelijker vind kun je hem ook met LMB laten werken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.