Speedbird25252 Geplaatst: 27 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2011 Hey Ik stapte vandaag voor de eerste keer in de Marquis (een zeilboot die ergens lag te dobberen) en ik kreeg plotseling 4 sterren. Is dat een glitch of zoiets ... want euh ik heb geen zin om 4 sterren te krijgen als ik nog wil varen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 27 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2011 Hoever ben je met de missies? Als je nu in Los Santos zit zonder naar één van de andere steden te zijn geweest, dan kan dit kloppen. CJ wordt namelijk gechanteert door C.R.A.S.H., de groep agenten die je in het intro-filmpje staande houden en je beschuldigen op de moord van een mede-agent. Ze laten je wat klusjes opknappen, totdat ze je meenemen naar Whetstone. Meer verklap ik niet voor je. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 27 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2011 Het kan ook zijn dat als je al naar SF kan dat je de missie 'Yay Ka-Boom-Boom' nog niet hebt gedaan. Als je dan in een boot stapt en in de buurt van de desert komt, Krijg je ook 4 sterren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Speedbird25252 Geplaatst: 28 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2011 Ik zit nu in San Fierro, rond de missies van Woozie en Zero :/ Ik heb de boot gevonden aan de haven (of toch een steiger) in het meest nooordoostelijke puntje van San Fierro (op ongeveer dezelfde lijn als het Pleasure Domes). Misschien was dat omdat de boot te dicht stond bij Las Venturas... Bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.