dan0 Geplaatst: 28 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2011 Hoi allemaal, Ik had GTA San Andreas gedownload , crack er overheen en klaar. Nou had ik dus een Mini Bike gemod en dus gekloot met de Gta3img maar nadat ik het spel wou opstarten kreeg ik dus de melding: Gta_Sa.exe werkt niet meer. Nouja gezocht op internet en dus alles ff herinstalleren en weer opnieuw beginnen. (ook alle mappen verwijderen in de program files en user bestanden) Toen had ik hem weer geinstalleerd en weer crack er overheen gegooit zodat ik niet voorheen de melding kreeg plaats cd. Maar nu blijf ik nog steeds GTA_Sa.exe werkt niet meer. Te zien, dus na 4x herinstalleren en verwijderen van de userbestanden heb ik het probleem nog steeds. Iemand een oplossing? Alvast bedankt! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 28 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2011 Bij illegale exemplaren bieden wij geen hulp. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts