3L1077 Geplaatst: 6 december 2013 Rapport Geplaatst: 6 december 2013 Ik ken er nog geen halve Iota van, maar misschien dat als België doorgaat ik toch maar eens ga kijken. :') Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 6 december 2013 Rapport Geplaatst: 6 december 2013 Spanje, Nederland, Chili en Australië zeker te doen! Idd ze zullen waarschijnlijk van Spanje verliezen, maar van Australie en Chili winnen ze wel! Waarom krijg ik een déjà-vu naar het vorige EK? Nooit te vroeg victorie kraaien.. Nee, toen wist iedereen helemaal zeker dat we van Portugal zouden winnen, Denemarken was natuurlijk de moeilijkste tegenstander. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 6 december 2013 Rapport Geplaatst: 6 december 2013 Nee, toen wist iedereen helemaal zeker dat we van Portugal zouden winnen, Denemarken was natuurlijk de moeilijkste tegenstander. Moet ik deze reactie nu serieus opnemen? Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 7 december 2013 Rapport Geplaatst: 7 december 2013 De kwalificaties zijn gespeeld en de loting is gedaan, er kan in dit topic verder worden gepraat. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.