3LOPIX Geplaatst: 31 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2011 Nou kijk ik heb dus een ENB Serie gedownload en zo ik moest een paar dingen replacen in de map Models en Data. Maar nu als ik een samp server wil spelen dan laadt hij maar als die zo gaat connecten met server stopt hij er al weer mee dan krijg ik z'n crash. Zou iemand me kunnen helpen. Volgende files moesten worden vervangen en zou ik vraag originele terug willen. effectsPC.txd effects.fxp particle.txd wheels.txd vehicle.txd timecyc.dat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Megadreams Geplaatst: 31 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2011 Je moet altijd je San Andreas backuppen voor je hem mod. Maar ik zal even mijn goed hart tonen en de bestanden voor je uploaden. Download Bestanden (Directe Link) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3LOPIX Geplaatst: 31 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2011 Thanks, ik was backup vergeten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 31 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2011 Vriendelijk verzoek om de volgende keer in dit topic je bestanden aan te vragen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.