Jump to content

Help, kan gta IV niet meer starten


ochjao

Recommended Posts

Ik heb een hele tijd terug GTA IV gespeeld en toen van pc verwijderd.

Ik wel hem nu weer spelen maar hij wil niet.

Heb het spel en social club geinstalleerd, dat ging allemaal goed.

Ik klik op spelen er komt een schermpje met ralaese datum check een paar seconde, deze gaat weg en vervolgens gebeurd er niks meer. :?

Ik heb dit probleem al op meerdere fora gelezen en al van alles geprobeerd maar dat heeft allemaal niet mogen bate.

Dit heb ik geprobeerd:

- programma als administator uitvoeren geactiveerd.

- Spel + social club opnieuw geinstalleerd.

- alleen social cliub eraf gegooid maar toen kreeg ik melding dat het spel niet zonder social club kan werken.

- spel en social club in firewall/antie virus programma toestaan.

- nieuwste patch spel gedownlaod, installeren lukte niet, kon een bestandje niet vinden.

Ik vind het echt vreemd hij heeft het altijd gedaan op dit systeem en kan het spel ook makkelijk aan alleen moet ie dan wel opstarten :cry:

Hopelijk kan iemand me hier helpen. :*D

Nu krijgen steeds meer zin om het spel weer eens te spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Aha, heb je toevallig vista en Framework 4.0 geinstaleerd?

Dit was bij mij namelijk het geval waardoor ik HEEL ERG lang geen iv meer kon spelen, en niemand wist de oplossing.

Als je 4.0 hebt uninstaleer die dan, maar zorg wel dat je framework 3.5 hebt.

Bij mij werkte dit.

Link to comment
Delen op andere websites

Zou je een screenehotje kunnen geven?

Waarvan precies? :? die relaese control komt maar 2 seconde ofzo in beeld.

Aha, heb je toevallig vista en Framework 4.0 geinstaleerd?

Dit was bij mij namelijk het geval waardoor ik HEEL ERG lang geen iv meer kon spelen, en niemand wist de oplossing.

Als je 4.0 hebt uninstaleer die dan, maar zorg wel dat je framework 3.5 hebt.

Bij mij werkte dit.

oke, Maar hoe/waar kan ik dit programma vinden op mijn pc?

ze um niet :?

Vista is helemaal up to date.

>>> Door Hanneswasco: Dubbelpost samengevoegd, gelieve in het vervolg je bericht te bewerken. Op meerdere berichten tegelijk reageren doe je met de comment_add.png Citeren-knop onder de berichten eb daarba op arrow_rotate_clockwise.png Nieuw Bericht Plaatsen te drukken.. <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, om de lijst van je software te krijgen, moet je naar Configuratie scherm gaan, en dan Software zoeken, als je daarop klikt stelt hij een lijst met al je geinstaleerde progamma's samen.

Dan moet je even kijken of je Microsoft framework 3.5 en 4.0 hebt geinstaleerd, als dat zo is moet je Framework 4.0 verwijderen.

Link to comment
Delen op andere websites

- nieuwste patch spel gedownlaod, installeren lukte niet, kon een bestandje niet vinden.

Dit is volgens mij wel zowat het belangrijkste. GTA IV zonder patches is een hel, dus moet je deze echt proberen installeren.

Je moet gewoon de patch downloaden(, het uitpakken met een programma als WinRAR) en dan op TitleUpdate.msi of UpdateTitle.exe klikken. Ik meen me te herinneren dat één van de twee niet werkte bij een ander lid, maar bij mij werkt het allebei. Dus als de ene niet werkt, probeer dan eens de andere. ;) Of zit je ergens anders vast? Zoja, zeg dan eventjes waar (eventueel met een screenshot).

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, om de lijst van je software te krijgen, moet je naar Configuratie scherm gaan, en dan Software zoeken, als je daarop klikt stelt hij een lijst met al je geinstaleerde progamma's samen.

Dan moet je even kijken of je Microsoft framework 3.5 en 4.0 hebt geinstaleerd, als dat zo is moet je Framework 4.0 verwijderen.

Ik had ze allebei erin staan heb 4.0 nu verwijderd.

- nieuwste patch spel gedownlaod, installeren lukte niet, kon een bestandje niet vinden.

Dit is volgens mij wel zowat het belangrijkste. GTA IV zonder patches is een hel, dus moet je deze echt proberen installeren.

Je moet gewoon de patch downloaden(, het uitpakken met een programma als WinRAR) en dan op TitleUpdate.msi of UpdateTitle.exe klikken. Ik meen me te herinneren dat één van de twee niet werkte bij een ander lid, maar bij mij werkt het allebei. Dus als de ene niet werkt, probeer dan eens de andere. ;) Of zit je ergens anders vast? Zoja, zeg dan eventjes waar (eventueel met een screenshot).

heb deze gedownlaod maar krijg fout melding bij installeren.

zie schreenshot -->>

(tweede bestand werkete niet.)

post-57148-131222659022.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Heb de laatste patch nu wel geinstalleerd gekregen maar moest van patch social club verwijderen, dus dat heb ik gedaan.

Toen geprobeerd het spel te starten (zonder socialclub dus)

en toen kreeg ik de volgende melding:

Hopelijk weet iemand wat dit betekend en hoe ik het spel wel gestart krijg...

post-57148-13126517366.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...