Jump to content

Rebecca Black


Ottoman 47

Rebecca Black  

17 leden hebben gestemd

  1. 1. Vind je dat ze kan zingen of niet?

    • Ja, ze kan prachtig zingen.
      1
    • Ik volg het niet, dus het boeit me niet.
      9
    • Ze kan helemaal niet zingen!
      7


Recommended Posts

Ik kon er niks over vinden, dus maak ik maar een topic over.

Wat vinden jullie van Rebecca Black? Een jong artiest rond de 13 jaar. Ze is beroemd geworden door de single die door ARK Music Factory is geschreven, en geproduceerd, genaamd: 'Friday'. Het heeft erg veel kritiek geleverd, en was vaak een slachtoffer van parodies. Black schrok zelf ook van het opgeleverde kritiek, maar ze word wel gesteund door beroemdheden als: Chris Brown, Kate Perry etc. Ook heeft ze een nieuwe single die wat minder kritiek kreeg, genaamd: 'My Moment'.

Friday van Youtube.

van Youtube.

Graag op een positieve manier kritiek opleveren.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had nog nooit van haar gehoord. Maar goed, ik waagde me eraan door op de links te klikken.

"Friday": Wat een vreselijk irritante stem zeg. Bovendien vind ik de tekst ook niet bijster intelligent, maar daar schijnen een hoop hedendaagse artiesten zich tegenwoordig weinig van aan te trekken.

My Moment: Haar zang klinkt al wel beter, maar de tekst is nog steeds bedroevend.

Conclusie: Niet iets voor mij.

Link to comment
Delen op andere websites

't Is de vrouwelijke Justin Bieber hoor ik vaak, en daar ga ik in mee. Dezelfde zeiknummers die ik dus niet kan aanhoren, en een stem waar niet naar te luisteren valt. Jammer dat de leeghoofdige jeugd van hedendaags deze zooi wel kan aanhoren, want ze verdiend bakken met geld.

Link to comment
Delen op andere websites

Persoonlijk vind ik niet echt dat ze kan zingen maar dat kan dan ook weer aan het nummer liggen. Het nummer "my moment" is nu niet echt verbijsterend en "the friday" is niet te beluisteren door auteursrechten. Er zullen altijd mensen zijn die vinden dat ze wel mooi kan zingen en andere vinden dan weer van niet. Zelf behoor ik tot deze 2de groep helaas...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...