Dr.Oppai Geplaatst: 1 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2011 Kijken jullie het en wat vinden jullie ervan? Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 2 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2011 Ik ken wel een andere Big Bang Theory, maar dat is een episode van Family Guy. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 2 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2011 Naar mijn mening misschien wel de beste komedie van dit moment. En dat komt echt niet alleen maar door Kaley Cuoco, hoewel haar aanwezigheid zeker meespeelt Bazinga! Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 2 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2011 Naar mijn mening misschien wel de beste komedie van dit moment. En dat komt echt niet alleen maar door Kaley Cuoco, hoewel haar aanwezigheid zeker meespeelt Bazinga! Kaley is echt hot stuff! *kwijl* Sheldon is echt by far mijn favoriete karakter, Jim Parsons vertolkt hem echt geniaal! Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 2 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2011 *klopt op de deur* Penny Penny Penny Penny Penny _O_ Een geniale serie....vanavond weer 3 afleveringen achter elkaar op Veronica Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 2 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2011 Naar mijn mening misschien wel de beste komedie van dit moment. En dat komt echt niet alleen maar door Kaley Cuoco, hoewel haar aanwezigheid zeker meespeelt Bazinga! Kaley is echt hot stuff! *kwijl* Sheldon is echt by far mijn favoriete karakter, Jim Parsons vertolkt hem echt geniaal! Haha Sheldon is inderdaad wel een van de beste characters. Zelf vind ik Wolowitz toch net iets leuker . Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 2 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2011 Een geniale serie....vanavond weer 3 afleveringen achter elkaar op Veronica Helaas, dat is niet meer. Vanaf deze week nog maar één aflevering "The Big Bang Theory" Daarna 4 afleveringen van "2 and a 1/2 men". Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 2 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2011 Weet iemand wanneer seisoen 5 uitkomt? Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 4 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2011 TBBT Sheldon Cooper Wat een top programma. Echt heel leuk en echt grappig. Reageren
Cilly Geplaatst: 4 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2011 Ik vind het zo hilarisch! Sheldon rules, alleen ga ik hem dat niet vertellen. "You're in my spot". Ik word alleen de herhalingen zat, Veronica zuigt op dat gebied keihard. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 6 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2011 Ik volg het niet echt, maar als ik iets opneem dan doe ik altijd tien minuten van te voren beginnen, en dan normaal spoel ik altijd verder, maar dat kleine stukje TBBT kijk ik dan altijd. Ik mis de afleveringen altijd maar ze zijn wel hilarisch Reageren
3LOPIX Geplaatst: 6 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2011 't had meer gedacht aan van *BOOM* en de wereld was er Ik kan het niet Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 9 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2011 Het is gewoon ziek hoe goed Sheldon speelt; hulde. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 11 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2011 Ik kijk vaak het laatste kwartiertje voordat Criminal Minds begint. Wel leuk. Die Sheldon is echt een dikke nerd. En Penny is gewoon hot. Alleen ze is zo dom dat ze dat zelfs ook niet snapt. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 12 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2011 Series kijk ik altijd op internet, en zo ook The Big Bang Theory. Inmiddels heb ik alle afleveringen al 's gezien, maar afgelopen week ben ik opnieuw begonnen met het kijken vanaf seizoen 1. En echt, het blijft hi-la-risch! Sheldon is uiteraard erg grappig, maar Wolowitz vind ik echt het leukste personage van de groep. Alles wat hij doet en zegt is zó fout, maar tegelijkertijd zó leuk Overigens is me laatst wat opgevallen: het dartbord dat op de deur hangt in het appartement van Sheldon en Leonard, hangt volgens mij niet op de juiste hoogte (1.73 meter). Dat is toch vreemd, voor mensen die alles weten en alles correct doen... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.