MisterDM Geplaatst: 1 juni 2012 Rapport Geplaatst: 1 juni 2012 Wat is het eigenlijk voor een programma en waar gaat het over? Sorry ik kijk het nooit.. Nog nooit geweten dat het op TV was :$ Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 1 juni 2012 Rapport Geplaatst: 1 juni 2012 U, meneer, hebt een gat in uw cultuur... ;O The Big Bang Theory gaat over een groepje nerds (Sheldon, Leonard, Raj en Howard) waarvan respectievelijk de eerste twee samen in een flat wonen en de andere 2 vaak op bezoek komen. Penny woont in het appartement aan de andere kant van hun verdieping (die maar 2 flats telt) en we kijken gewoon toe hoe beide groepen naast mekaar leven en met mekaar omgaan (nee geen reality-tv) Kortgezegt: droge humor en epische uitspraken die geen enkele betekeniswaardige vertalingen kennen in het Nederlands Reageren
MisterDM Geplaatst: 1 juni 2012 Rapport Geplaatst: 1 juni 2012 Aaaaah oké ik begin het te snappen, ik zou het eens een keer moeten kijken Op welke zender is het? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 1 juni 2012 Rapport Geplaatst: 1 juni 2012 Wel hier in België is het op 2BE nu terug om 19u00 en voor NL zou ik bijna zeggen dat het op Veronica is, maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen (uren zeker niet) =3 Je kunt natuurlijk ook *kuch* online kijken. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 1 juni 2012 Rapport Geplaatst: 1 juni 2012 U, meneer, hebt een gat in uw cultuur... ;O The Big Bang Theory gaat over een groepje nerds (Sheldon, Leonard, Raj en Howard) waarvan respectievelijk de eerste twee samen in een flat wonen en de andere 2 vaak op bezoek komen. Penny woont in het appartement aan de andere kant van hun verdieping (die maar 2 flats telt) en we kijken gewoon toe hoe beide groepen naast mekaar leven en met mekaar omgaan (nee geen reality-tv) Kortgezegt: droge humor en epische uitspraken die geen enkele betekeniswaardige vertalingen kennen in het Nederlands Is Leonard trouwens niet verliefd op Penny? Reageren
myron.b Geplaatst: 2 juni 2012 Rapport Geplaatst: 2 juni 2012 Aaaaah oké ik begin het te snappen, ik zou het eens een keer moeten kijken Op welke zender is het? Het komt elke werkdag op Veronica om 20:00. En volgens mij krijg je op dinsdag 2 afleveringen. Reageren
Niked Geplaatst: 1 april 2016 Rapport Geplaatst: 1 april 2016 *Kleine bump van 4 jaar :$ * Nog mensen die dit kijken? Ik kijk nu al enkele maanden op 2BE en heb er ondertussen ook al 3 seizoenen van gekocht. Wat een geweldig programma. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 1 april 2016 Rapport Geplaatst: 1 april 2016 *heeft alle seizoenen liggen* "Ja, ik ken het wel." Reageren
KoningJesper Geplaatst: 1 april 2016 Rapport Geplaatst: 1 april 2016 Heerlijke serie Heb er al zo veel gekeken Ook mn oude gebruikersnaam Van SheldonCooper met een grote "bang" naar KoningJesper. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.