Lancer Geplaatst: 1 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2011 Wanneer ik in de kledingzaak sta en iets pas, kan je 2 dingn kiezen: buy: enter, of leave ofzoiets: ook enter... Hoe verander ik deze controls? Want ik kan nu nooit iets 'passen' zonder het achteraf ook te kopen... Merci ! Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 1 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2011 Kan het zo gauw even niet zien aangezien ik op de iPod zit maar in de GTA IV map ergens in een van die mappen zit een excel bestand waar je de controls kan aanpassen. (sorry dat ik ht niet precies kan zeggen) Reageren
Faex Geplaatst: 2 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2011 (bewerkt) Je kan je controls ook gewoon in de game zelf aanpassen. Bewerkt: 2 augustus 2011 door Faex Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 2 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2011 Je kan je controls ook gewoon in de game zelf aanpassen. En dit doe je dus door naar het pauzemenu te gaan (Esc) en daar op Controls te klikken. Daarna klik je, volgens mij, op Custom Mapping. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 2 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2011 Volensmij kon dit juist niet je kan daar wel aanpassen maar per set volgensmij dus dat springen en sprinten zijn aangepast bijvoorbeeld (weet niet zeker) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.