GuitarGuy666 Geplaatst: 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2011 Beste leden, Ik had ergens gelezen dat je je eigen muziek van je ipod in gta CTW kunt afspelen. Ik weet alleen niet hoe. Kan iemand mij uitleggen hoe dat werkt? supergtagamer Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Ripper Geplaatst: 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2011 (bewerkt) Je moet een afspeellijst in je iTunes maken genaamd ''GTA'', dan moet je die afspeellijst synchroniseren met je iPod. Als je dat hebt gedaan moet je in Chinatown Wars naar Independence FM gaan, als het goed is wordt die afspeellijst dan afgespeeld. Bewerkt: 2 augustus 2011 door Gta Ripper Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 2 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2011 (bewerkt) Ok, bedankt! EDIT: Het is gelukt Bedankt Bewerkt: 2 augustus 2011 door supergtagamer Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spartecus Geplaatst: 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2012 Je moet een afspeellijst in je iTunes maken genaamd ''GTA'', dan moet je die afspeellijst synchroniseren met je iPod. Als je dat hebt gedaan moet je in Chinatown Wars naar Independence FM gaan, als het goed is wordt die afspeellijst dan afgespeeld. Kon dit maar op de DS versie. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
fakers Geplaatst: 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2014 Je moet een afspeellijst in je iTunes maken genaamd ''GTA'', dan moet je die afspeellijst synchroniseren met je iPod. Als je dat hebt gedaan moet je in Chinatown Wars naar Independence FM gaan, als het goed is wordt die afspeellijst dan >>> Door Jesperkaj: Knip<<< afgespeeld. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2014 Om verdere onnozele dingen te voorkomen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts