Flokkert Geplaatst: 2 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2011 Ik ben op zoek naar een nieuwe Headset aangezien die ik nu heb vanmiddag stuk is gegaan. Ik had eerst één van Gameon, en ben bij een winkel geweest en de verkoper zei dat dat misschien een neppe kan zijn. Ik vraag me ook af of Turtle Beach een goed merk is, aangezien je veel van die dingen ziet op het internet. Misschien heeft iemand hier ook een Turtle Beach en kan mij hopelijk een beetje vertellen hoe die headset bevalt. Ik heb het liefst een headset met draad, dus geen Wireless. En ook geen Headset die standaard bij de Xbox zit. Aangezien die niet zo lekker zitten. Ik heb nu deze headset, alleen dan in het zwart Klik Hier! Hij voldeed me erg goed, alleen is niet meer leverbaar. Klik Hier! Dit lijkt me eigenlijk wel een goeie headset, maar bij de beschrijving staat het volgende: Geniet ook van het onovertroffen comfort tijdens het spelen dankzij de grote, diep dempende oorkappen en het robuuste lichtgewicht ontwerp.Dat het diep dempende oorkappen zijn, maar weet iemand ook of je dan niet heel veel geluid meer hoort, bij m'n andere headset, Klik Hier! zijn ook vrij groote oorkappen maar kon je wel vrij goed het geluid horen, zou dit bij de Turtle beach minder zijn? M'n budget is eigenlijk ongeveer tot de 60 euro, aangezien ik niet veel geld uit wil geven aan een headset. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, en ik hoop dat jullie voor 22.30 uur een reactie hebben geplaatst zodat ik hem morgen binnen heb. Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 2 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2011 Nou, zover ik weet is Trust gewoon troep. Wat je ook kan doen is een desktop microfoon kopen en een koptelefoon. Hier trouwens 2 headsets ( De 367 heeft mn broer en volgens hem is hij ook goed. ) De 367 De 377 En als je een desktop microfoon en koptelefoon wilt, kan je het beste naar de mediamarkt om koptelefoons uit te proberen, tenzij je al een goede koptelefoon hebt raad ik je aan om deze microfoon te kopen (Gebruikt een vriend van mij nu, en hij had al eerder een microfoon en die werkt na 4/5 jaar nog steeds. Reageren
Flokkert Geplaatst: 2 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2011 Ik hem het liefst bij Bol.com weg, niet dat ik hier Reclame mee wil maken. Bol.com bevalt me altijd heel goed en wat ik bestel voor 22.30 uur krijg ik de volgende dag bijna altijd om 09.30 uur binnen. En ik wil het liefst niet 1 á 3 dagen wachten. Ik vind die jij aanbied ook wel vrij goedkoop, dus ik zit daar erg aan te twijfelen wat de kwaliteit is van die dingen. Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 2 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2011 (bewerkt) Tja, ik doe het zelf met van die mediamarkt dingetjes van 7-10 euro die gaan wel een jaartje mee en als je er gewoon niet mee kloot gaan ze lang mee. Nou, voor de rest kan ik niets vinden, en je hoeft echt niet te denken dat duur altijd kwaliteit is. Edit : Om toch nog weer even terug te komen heb ik de 367 op bol.com gevonden, je kunt dan ook gelijk even de reviews beijken. Alleen het jammere is dat hij bij bol.com gelijk weer 15 euro duurder is Linkie Bewerkt: 2 augustus 2011 door Zombiespeed Reageren
3LOPIX Geplaatst: 2 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2011 Z'n van de media markt moet je niet, heb ik een maand overgedaan toen was hij al stuk. Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 2 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2011 Z'n van de media markt moet je niet, heb ik een maand overgedaan toen was hij al stuk. Ligt eraan, heb nu eentje van ednet van 7 euro en hij doet t nog zoals hij vroeger was, niets verranderd en heb m nu een jaar. Reageren
Flokkert Geplaatst: 2 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2011 Tja, ik doe het zelf met van die mediamarkt dingetjes van 7-10 euro die gaan wel een jaartje mee en als je er gewoon niet mee kloot gaan ze lang mee. Nou, voor de rest kan ik niets vinden, en je hoeft echt niet te denken dat duur altijd kwaliteit is. Edit : Om toch nog weer even terug te komen heb ik de 367 op bol.com gevonden, je kunt dan ook gelijk even de reviews beijken. Alleen het jammere is dat hij bij bol.com gelijk weer 15 euro duurder is Linkie Dat hij 15 euro duurder is maakt me niet echt zo veel uit. Maar als ik deze review lees, dan begin ik al te twijfelen: Ik heb deze headset gehoord, en was zeer ontevreden over het geluid. Ik speel veel online shooterspellen, en wil dan optimaal genieten van de bass, en verdeelde geluidsvelden. Ik vond het geluid zeer blikkerig. Het stereogeluid was prima, je kan dus goed luisteren waar je tegenstander vandaan komt, maar dat is het dan wel. Ik ben een koptelefoon gewend, met een mooi helder donker geluid, en daar kan deze lang niet aan tippen. Qua vormgeving ziet hij er natuurlijk wel gelikt uit, maar ik zie liever wat meer kwaliteit in het geluid, dan uiterlijk. Dit is mijn mening. Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 3 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2011 Als je goed geluid wil moet je een koptelefoon en microfoon apart kopen, bijvoorbeeld een Senheiser 201HD en die logitech microfoon die ik net gaf. Reageren
Isic Geplaatst: 3 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2011 Als je goed geluid wil moet je een koptelefoon en microfoon apart kopen, bijvoorbeeld een Senheiser 201HD en die logitech microfoon die ik net gaf. Tom volgens mij wilt Flokkert een headset voor zen Xbox. Want die die nu had is daar ook voor. Reageren
Flokkert Geplaatst: 3 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2011 (bewerkt) Als je goed geluid wil moet je een koptelefoon en microfoon apart kopen, bijvoorbeeld een Senheiser 201HD en die logitech microfoon die ik net gaf. Tom volgens mij wilt Flokkert een headset voor zen Xbox. Want die die nu had is daar ook voor. Jep, en ik wil niet de koptelefoon en microfoon apart. Zombie jij had deze headset ook en kan hij op de xbox? Ik zag dat er 2 kabeltjes aan zitten maar die zou ik er desnoods altijd kunnen afknippen? Dit is de headset die jij bedoelde: Klik hier! Edit; Ik zie dat die headset voor de PC is. Dan ga ik even verder kijken. Edit 2; Ik ga nu een wireless headset halen, dan heb ik ook geen geklooi meer met de kabel. Bewerkt: 3 augustus 2011 door Flokkert Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.