Davedavy Geplaatst: 3 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2011 Zelfs al zou het slecht zijn voor je ogen dan draag je toch gewoon lenzen? Het is overigens niet slecht voor je ogen dus. Wel voor je sociaal leven, maarja... Dan heb je nog social networks.. Reageren
Flokkert Geplaatst: 3 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2011 Zelfs al zou het slecht zijn voor je ogen dan draag je toch gewoon lenzen? Het is overigens niet slecht voor je ogen dus. Wel voor je sociaal leven, maarja... Dan heb je nog social networks.. Nou, daar wordt je sociaal van. Reageren
PowerPats Geplaatst: 3 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2011 Truukje is om niet constant op het scherm te focussen maar af en toe bijv uit het raam kijken en je ogen focussen op een object veraf. En natuurlijk je ogen voldoende laten rusten. Reageren
commando Geplaatst: 6 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2011 " te veel " is altijd slecht Reageren
Crusher!! Geplaatst: 29 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2011 " te veel " is altijd slecht "te veel" geld ook? Reageren
moechy Geplaatst: 30 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2011 " te veel " is altijd slecht "te veel" geld ook? Yup, want dan word je arrogant. (Hmm dat ben ik al ) Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 30 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2011 Klik D'r staat niks over als je teveel computert. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.