Megadreams Geplaatst: 3 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2011 (bewerkt) Een tijdje geleden had ik al een topic geopend voor suggesties voor een nieuwe laptop. Ik heb vandaag nog deze laptop gevonden. Wat denken jullie is hij goed genoeg om bv GTA IV te spelen of juist niet? Ik ben bereid om tot maximum 1100 euro te gaan maar liefst zou ik nog geld overhouden dus. EDIT: Besteld, hij zou vrijdag binnen zijn. Bewerkt: 3 augustus 2011 door Megadreams Reageren
Woody268 Geplaatst: 3 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2011 (bewerkt) Hij zal Gta IV aankunnen op High tot Very High op resolutie 1366x768 en loopt zeer soepel. Maar er zijn natuurlijk betere videokaarten. Bewerkt: 3 augustus 2011 door woody268 Reageren
Sprunk Geplaatst: 3 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2011 GTA IV moet zeker op die laptop draaien, maar very high is toch echt wat te overdreven. Vergeet niet dat een GTS-540M een suk minder presteerd dat een desktop GTS-540, dus de allerhoogste instellingen kun je er niet mee halen. Maar medium moet zeker kunnen! Reageren
Hayte Geplaatst: 3 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2011 (bewerkt) Ik denk dat High wel zal moeten lukken hoor. Vooral op zo'n resolutie. Ik kan met mijn poep 5670 al Medium halen. Misschien wel hoger, als mijn processor en RAM wat beter waren. Bewerkt: 3 augustus 2011 door Hayte Reageren
Woody268 Geplaatst: 3 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2011 (bewerkt) Ik heb die videokaart in men laptop men een i3 2de gen en ik kan GTA IV aan op die resolutie en settings... en aan Sprunk het is een gewone GT 540 geen gts. Bewerkt: 3 augustus 2011 door woody268 Reageren
Megadreams Geplaatst: 3 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2011 Bedankt voor jullie hulp dan ga ik waarschijnlijk deze laptop nemen. Met een beetje geluk vandaag al... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.