Jump to content

[Desktop][400-600 euro] Nieuwe PC

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ga dus binnenkort een nieuwe PC aanschaffen, maar ik weet mijn budget nog niet zeker, het zal wel tussen de 400 en de 600 euro gaan liggen. Ik zou het leuk vinden als jullie 3 systemen zouden samenstellen; één voor 400 euro, één voor 500 en één voor 600.

Budget: 400-600

Doel: Gamen/Photoshop

Desktop of laptop: Desktop

Merk pc of samengesteld: Samengesteld

Benodigde randapparatuur: Niks

Besturingssysteem: Windows 7

Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Nee

Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Zelf in elkaar zetten

Extra koeling (voor overklokken)?: Nee

Geplaatst:

Misschien is het handig om er neer te zetten welke games er op worden moeten gespeeld, zodat daar rekening kan mee worden gehouden.

Geplaatst:

Gefeliciteerd dat jij dat leuk zou vinden, maar ik voel me niet erg geneigd om eerst op te zoeken wat de huidige stand van zaken is qua hardware, om dan drie verschillende hardware configs te maken waarvan er uiteindelijk MISSCHIEN eentje van gekozen wordt. Eentje wil ik er nog wel maken. Je wilt dus zonder scherm, speakers en al die rampetamp? Zo ja, wat is de resolutie van je huidige scherm?

Geplaatst:

Gefeliciteerd dat jij dat leuk zou vinden, maar ik voel me niet erg geneigd om eerst op te zoeken wat de huidige stand van zaken is qua hardware, om dan drie verschillende hardware configs te maken waarvan er uiteindelijk MISSCHIEN eentje van gekozen wordt. Eentje wil ik er nog wel maken. Je wilt dus zonder scherm, speakers en al die rampetamp? Zo ja, wat is de resolutie van je huidige scherm?

Ga maar uit van de 600 euro dan. Nee, ik wil geen nieuw scherm en speakers etc, heb ik allemaal al in bezit. Op dit moment heb ik een resolutie van 1280x1024, niet heel erg groot dus.

@Flokkert; Games als MW 3 en Amnesia, het hoeft niet allemaal op highest te kunnen runnen, maar wel medium op zijn minst.

Geplaatst: (bewerkt)

Het zou leuk zijn als mensen nou andere topics doorlezen. ;)

Algemene componenten voor welke prijzen:

http://tinyurl.com/falconguide

En wat ik voor 400 en nog wat heb gemaakt voor Agent_Smith

post-20890-131181468146.jpg

Als je een Windows 7 licentie erbij doet zit je ongeveer aan de 500 euro. Verder is het slim rond te shoppen en zelf aparte componenten te bestellen, zo kom je misschien 40 euro goedkoper uit.

Bewerkt: door ikt
Geplaatst: (bewerkt)

Ik zou voor deze samenstelling gaan: Klik thumbsup2.gif

Je moet enkel nog een besturingssysteem erbij kopen. icon_mrgreen.gif

Bewerkt: door woody268

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...