iefen Geplaatst: 3 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2011 hey, ben er weer hoor ik had gehoord dat er een hauppage hd-pvr op je pc kan, ik ben hier wel in geintreseertd want ik kan echt neit spelen met al die programma's ik vroeg me af of jullie hier misschien meer info over hebben of advies? ik had al wat gezocht, maar niet echt iets gevonde Greetz -Iefen- Reageren
.Senne Geplaatst: 3 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2011 Dat lijkt me eerlijk gezegd een ietwat dwaas idee. Je kan inderdaad met HD PVR's je PC recorden, maar waarom zou je in godsnaam zoveel geld willen uitgeven aan iets wat je zelfs met gratis programma's kan? Wat bedoel je met "ik kan niet spelen met al die programma's"? Dat je framerate omlaag gaat? Reageren
iefen Geplaatst: 3 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2011 hey, ja als ik bijv, een montage wil maken en ik kan gewoon niks killen omdat ik gewoon te lage frame rate heb, ik speel dus atm op 59,97 half size met fraps op 1920 x 1080 en het gaat amper, liever wil ik niet mijn reso omlaag halen, dus lijkt hdpvr me goed. ik had nog wat verder gekeken en had ff op youtube zitten kijken en nu snap ik het wel maar ik heb geen s-video op mijn graka Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.