Jump to content

Online 3


[B]ig [S]moke

Recommended Posts

GTA IV:

Dit kan je het beste doen voor de vele spelers en als je de uitbreidingen niet hebt

GTA IV Tlad:

Voor speciale game modussen kies je die

GTA IV tbogt:

Dit is het leukst voor free mode vanwege andere voertuigen en fun met parachutes en nog veel meer.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik persoonlijk vind de normale GTA IV het leukst. Dat komt gewoon doordat je niet telkens achterna wordt gezeten door een Buzzard die zijn raketten op je leeg schiet. Dat is namelijk wel het geval bij The Ballad of Gay Tony. Het eerste wat de spelers doen is naar de Buzzard rennen om zo de andere spelers lekker te kunnen vervelen. Dit kan naar een tijdje erg irritant worden. The Lost and Damned vind ik persoonlijk een beetje saai. Er is niet heel veel actie en er zijn vaak erg weinig spelers die hem spelen. Het kan dus best even duren voordat je een goeie game hebt gevonden.

Conclusie:

  1. GTA IV: De wapens zijn gebalanceerd en er is meestal veel actie. Meestal verloopt alles ook eerlijker.
  2. GTA IV: The Ballad of Gay Tony: Deze heeft veel leuke voertuigen erbij gekregen. Ook de parachute in Free Mode is een leuke toevoeging. Daarnaast kunnen de helikopters je erg irriteren. Telkens vermoord worden door rakketten zonder dat je echt de kans krijgt om iets terug te doen.
  3. GTA IV: The Lost and Damend: Deze heeft net iets te weinig actie in hem. Er zijn weinig spelers die het online spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA IV: Goede MP, ook de basis voor de andere 2. Je hebt veel mogelijkheden, en je kan veel lol hebben :)

GTA IV TBoGT: Leuke MP, veel nieuwe voertuigen en wapens, en natuurlijk de parachute :D De Buzzard kan soms wel irritant zijn, verder zijn er, volgens mij, krachtigere wapens bij gekomen. Voor mij de beste MP door de vele mogelijkheden :)

GTA IV TLAD: De MP heb ik nog niet geprobeerd, maar zo te lezen is dat niet veel soeps :puh: Ik ga hem nog wel een keer proberen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

GTA IV: Goede MP, ook de basis voor de andere 2. Je hebt veel mogelijkheden, en je kan veel lol hebben :)

GTA IV TBoGT: Leuke MP, veel nieuwe voertuigen en wapens, en natuurlijk de parachute :D De Buzzard kan soms wel irritant zijn, verder zijn er, volgens mij, krachtigere wapens bij gekomen. Voor mij de beste MP door de vele mogelijkheden :)

GTA IV TLAD: De MP heb ik nog niet geprobeerd, maar zo te lezen is dat niet veel soeps :puh: Ik ga hem nog wel een keer proberen.

bij welke gta 4 of uitbreiding kan je Hangman Noose spelen
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...