Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 3 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2011 Ik vond dat ik eens toe was aan een nieuwe signature, dus besloot een aanvraag te doen. En aangezien ik fan ben van Lady GaGa, leek mijn gewenste stijl wel toepasselijk. Type: Signature Stijl: Lady GaGa Grootte: 500×150 px Voorbeeld: Poker Face, Born This Way, Born This Way2 Tekst: Grand Theft Auto TOM Rand: Geen Kleuren: Eigen keus, maar wel graag passend uiteraard Render (optioneel): / Extra (optioneel): Wat ik graag zou willen, is dat mijn naam (Grand Theft Auto TOM) in het Born This Way font is geschreven. Hopelijk lukt dit. Reageren
Ice Banana Geplaatst: 3 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2011 Doe ik wel voor je! Geef me alleen wel even huppeldepup tijd . Lijkt me leuk een Lady Gaga signature maken, wacht in spanning af wat ik uit de mouw zal schudden! Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 3 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2011 (bewerkt) Wauw, da's snel. Leuk dat je met plezier een Lady GaGa sign wil maken. Ook fan van haar? Maar je mag rustig aan doen, hoor. Ik heb alle tijd, en ik ben allang blij dat iemand hem wil maken. Bewerkt: 3 augustus 2011 door Grand Theft Auto TOM Reageren
Ice Banana Geplaatst: 7 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2011 (bewerkt) Beetje inspiratieloos geraakt omdat ik niet echt fan ben van 3 afbeeldingen in een sig te zetten. Desondanks even doorgebeten, als er wat aan moet veranderen roep je maar even: V2 Bewerkt: 7 augustus 2011 door Ice Banana Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 7 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2011 Nou, het zijn mooie signatures geworden, hoor. Maar als ik je zo hoor, kun je er beter mee overweg als je zelf één van de afbeeldingen zou mogen kiezen, niet? In dat geval mag je van mij gerust zoiets maken, hoor. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.