Torritor Geplaatst: 4 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2011 (bewerkt) Missie: Vanaf missie 3 (Circle Airstrip) tot aan missie 10 (Parachute Onto Target). Cheaten: Ja. Versie: 1.0 Overige: Graag opslaan op het verlaten vliegveld (Verdant Meadows Aircraft Graveyard), de plek waar je ook begint als m'n savegame geladen wordt. GTASAsf1.b Bewerkt: 4 augustus 2011 door Torritor
Megadreams Geplaatst: 4 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2011 (bewerkt) Ik doe hem wel even voor je. EDIT: Learning To Fly - Alles Goud! Beloning: Respect Flying Skill + Pilot License Rustler Stuntplane Hunter Victim is open [*] Overig: Je hebt versie 2.0 en niet versie 1.0. Ik heb geen cheats en/of mods gebruikt. Savegame: GTASAsf1.b EDIT 2: Aangezien hij versie 2.0 was moest ik hem nog even door de ID converter halen. Bewerkt: 4 augustus 2011 door Megadreams
Torritor Geplaatst: 4 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2011 Ik doe hem wel even voor je. EDIT: Learning To Fly - Alles Goud! Beloning: Respect Flying Skill + Pilot License Rustler Stuntplane Hunter Victim is open [*] Overig: Je hebt versie 2.0 en niet versie 1.0. Ik heb geen cheats en/of mods gebruikt. Savegame: Bedankt voor je hulp. Nu kan ik eindelijk weer verdergaan met de verhaallijn. Gr. Torritor P.S. Fouten kunnen gebeuren. Bedankt voor je aanwijzing. ^^
Recommended Posts