3LOPIX Geplaatst: 5 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2011 (bewerkt) Type: Signature Stijl: Spectaculair of zo iets Grootte: 500x150 Voorbeeld: Geef voorbeeld, gewoon naar eigen inzicht en keuze. Tekst: Xezel, love's chicken. Rand: Naar eigen inzicht. Kleuren: Eigen inzicht/keuze. Render (optioneel): Extra (optioneel): Graag die witte en bruine (voorste) als render, de witte van rechts en bruine links, Ik zou blending en zo ook zeer waarderen. En misschien wat andere leuke effecten. Veel succes toegewenst. Bewerkt: 7 augustus 2011 door Xezel Reageren
.Nicole. Geplaatst: 6 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2011 (bewerkt) sorry ik kan je niet helpen omdat ik de dingen dei je wil niet met paint.net kan doen hoop dat andere je kunnen helpen! Bewerkt: 6 augustus 2011 door .Nicole. Reageren
xoex23 Geplaatst: 8 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2011 Zal ik is proberen om wat in elkaar te knutselen ? Reageren
3LOPIX Geplaatst: 8 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2011 Probeer maar Hopelijk lukt het een beetje. Reageren
xoex23 Geplaatst: 8 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2011 (bewerkt) Probeer maar Hopelijk lukt het een beetje. hoe wil je hem ? ik bedoel de pixels moeten die 500 150 zijn of moet ik de resolutie zo laten ? Edit : Zal ik deze verder uitwerken ? of zal ik met een andere afbeelding aan de slag gaan ? Post je wensen maar Bewerkt: 8 augustus 2011 door xoex23 Reageren
3LOPIX Geplaatst: 8 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2011 Het liefst 500x150 zoals het normaal gesproken is maar doe maar hoe je het wilt. Reageren
3LOPIX Geplaatst: 8 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2011 (bewerkt) Een nieuwe render dan maar. Deze kun je wel aanpassen toch? de hoogte en breedte. Bewerkt: 8 augustus 2011 door Xezel Reageren
xoex23 Geplaatst: 8 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2011 Een nieuwe render dan maar. Deze kun je wel aanpassen toch? de hoogte en breedte. Jep. Ik heb alleen ff tijd nodig om er een goeie sing voor te maken. En als je iets niet mooi vind post het gewoon en zeg wat er anders moet Ga men best doen op je sing Reageren
Forumrunner Geplaatst: 8 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2011 Ik wil alleen even zeggen dat het niet "Xezel, love's chicken" is, maar "Xezel loves chickens". Zonder de apostrof en met een -s achter chicken. Reageren
3LOPIX Geplaatst: 9 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2011 Ow bedankt ik was al gaan twijfelen of wel klopte Reageren
xoex23 Geplaatst: 9 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2011 Dit heb ik gemaakt. Wat vind je ervan of moet ik nog iets veranderen of zo ? Eerlijk zegggen als je hem niet mooi vind Reageren
TalkingPear Geplaatst: 9 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2011 Zoals al gezegd was moet die komma weg en is het niet een beetje een platgedrukte kip? Reageren
3LOPIX Geplaatst: 9 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2011 (bewerkt) Eerlijk gezegt vindt ik hem niet zo heel mooi, maar laat maar ik probeer zelf wel en anders gebruik ik me momentele wel. EDIT: Wat dacht je hiervan? Bewerkt: 9 augustus 2011 door Xezel Reageren
Forumrunner Geplaatst: 9 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2011 Ik heb ook even iets simpels gemaakt: [img=http://i51.tinypic.com/9u6lfq.png] Reageren
3LOPIX Geplaatst: 9 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2011 Ik heb ook even iets simpels gemaakt: AFBEELDING* [img=http://i51.tinypic.com/9u6lfq.png] W00T, nice ga ik gebruiken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.