pascalboy Geplaatst: 6 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2011 (bewerkt) Hallo ik ben bezig met een nederlandse server voor mijn vrienden maar hoe kan je objecten invoegen in sa-mp 0.3c zoals een spring gans, Kan iemand het hier uitleggen want ik heb al veel gezocht. alvast bedankt pascalboy edit----- PLEASE ANTWOORD IETS OF VRAAG NOG WAT INFO Bewerkt: 6 augustus 2011 door pascalboy Reageren
Basssss Geplaatst: 8 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2011 Je kunt objecten plaatsen met de CreateObject functie. Een lijst met alle nieuwe SA-MP 0.3c objecten vind je hier. Reageren
pascalboy Geplaatst: 8 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2011 (bewerkt) Je kunt objecten plaatsen met de CreateObject functie. Een lijst met alle nieuwe SA-MP 0.3c objecten vind je hier. Hallo heel erg bedankt was nog steeds op zoek en kon het niet vinden. Ik heb aleen nog een vraag wat is het nummer van een simpele springgans?? EDIT:""Laat maar al gevonden staat onder Ramps ben niet zo goed in engels"" Maar heel erg bedankt Gr pascalboy Bewerkt: 8 augustus 2011 door pascalboy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.