GospGTA Geplaatst: 6 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2011 Ik heb sinds een aantal maanden GTA IV voor de computer gekocht, op mijn vorige laptop deed ie het niet. Nu heb ik een nieuwe laptop en werkt ie wel, ik ben bijna klaar met de instalatie, maar ik meot een Serial invullen. Ik had het boekje waar de Serial in stond wel, maar tot grote verbazing ben ik die kwijt. Mijn vraag is, heeft iemand een Serial code voor GTA IV met deze Unlock Request Code: >>> Door Hanneswasco: Code verwijderd.<<< Ik hoop echt dat iemand mij hier zo snel mogelijk mee kan helpen Met vriendelijke groet, GospGTA Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 6 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2011 Het spijt me, maar die code hier plaatsen en om een serienummer te vragen is niet toegestaan. Je zal het boekje echt terug moeten zoeken of een nieuwe GTA IV moeten kopen. Reageren
GospGTA Geplaatst: 6 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2011 Het spijt me, maar die code hier plaatsen en om een serienummer te vragen is niet toegestaan. Je zal het boekje echt terug moeten zoeken of een nieuwe GTA IV moeten kopen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.