Jump to content

[NEW][€800] Nieuwe PC


Die Hard

Recommended Posts

Aangezien ik zelf niet zo handig ben met computers en van sommige dingen niets snap (processors, harddisks en weet ik veel wat allemaal), wil ik jullie vragen of jullie een goede computer die aan mijn eisen voldoet samen kunnen stellen. :)

Budget: €800, maar als het echt niet anders kan kan het ook worden verhoogd naar €1000

Doel: Gamen zou leuk zijn, maar de meeste games koop ik toch voor de PS3. Voor de rest eigenlijk alleen maar voor internetten, msn'en, schoolwerk etc.

Desktop of laptop: Desktop

Merk pc of samengesteld: Samengesteld, het liefst op deze website

Benodigde randapparatuur: Beeldscherm (liefst lekker groot, 23 inch diagonaal bijvoorbeeld), sterke speakers/geluidsboxen van goede kwaliteit, toetsenbord, muis

Besturingssysteem: Windows 7

Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Geen

Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Door een bedrijf, zoals ik al zei: het liefst Alternate.

Extra koeling (voor overklokken)?: Nee

Extra informatie: Een Blu-Ray speler zou ook erg leuk zijn

Ik hoop dat jullie er wat leuks van kunnen maken, alvast bedankt!

Bewerkt: door Die Hard
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan je aanraden om een Logitech Media Keyboard 600 en een Logitech MX518 mouse te kopen, beide zijn redelijk goedkoop en de Logitech MX518 is ook speciaal voor gamen ontworpen en het toetsenbord en de muis hebben beide nog extra knoppen die je ook kan binden aan andere dingen.

Met de rest kan ik je helaas niet helpen.

Link to comment
Delen op andere websites

Zo even een pc samengesteld. static.gif

Ik zit een beetje over de € 800 maar dat komt vooral omdat blu-ray momenteel nog tamelijk duur is en ook een beetje omdat je een groot beeldscherm eist. clown.gif

Link pc: Klik

Link Beeldscherm: Klik

Mvg,

Woody zwaaien.gif

Bewerkt: door woody268
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...