GospGTA Geplaatst: 6 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2011 Hey, ik heb hier GTA IV liggen zonder een boekje (kwijt helaas). Ik weet dat je geen Code's mag neerzetten in topics, dus daarom doe ik dat ook niet Weet er iemand een werkende crack voor GTA IV? Denk er even bij na dat ik alles al heb geïnstalleerd en alleen nog een ''Serial'' nodig heb. Ik weet nu bijna zeker dat niemand die mij kan dienen, vandaar een crack. Ik hoop graag reacties tegemoet te zien! GospGTA
Djmaddox Geplaatst: 6 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2011 Ik hoop graag reacties tegemoet te zien! Mag niet, doei!
GospGTA Geplaatst: 6 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2011 Wat mag er nu weer niet?
Bassieboy35 Geplaatst: 6 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2011 Hij bedoeld dat we je niet mogen helpen sorry dat is niet toegestaan bij illegale dingen alhoewel het spel wel legaal is.
GospGTA Geplaatst: 6 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2011 Helaas! Net m'n hele kast nog doorgezocht, helaas geen resultaat
Djmaddox Geplaatst: 6 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2011 Helaas! Net m'n hele kast nog doorgezocht, helaas geen resultaat Ik geloof dat je hard disk bedoelt.
GospGTA Geplaatst: 6 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2011 Uh nee? Ik zoek naar 't boekje waar de Serial instaat ;P
Rutger. Geplaatst: 7 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2011 Uh nee? Ik zoek naar 't boekje waar de Serial instaat ;P En jij wilt dat wij een crack geven voor GTA IV, dit valt onder warez en is verboden op dit forum.
GTA-Sheep Geplaatst: 7 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2011 Zoals de reacties hier boven al laten zien: het verstrekken van dergelijke informatie is niet toegestaan en helaas kunnen we je daarbij dus niet helpen. Sorry...
Recommended Posts