Jump to content

Foutmelding 0x80072741


Dippie

Recommended Posts

Hallo slimmerds :puh:

Als ik GTA IV opstart, en ik wil inloggen, dan moet ik me eerst met een LIVE-id aanmelden. Nadat dit is gelukt, wordt er gevraagd of ik wil updaten. Als ik dit niet wil wordt ik automatisch weer uitgelogd. Als ik dit wel wil, krijg ik na een minuutje een foutmelding met de foutcode 0x80072741.

Nu ben ik niet ingelogd. Wil ik een spel opslaan, dan moet ik me aanmelden. Maar dit lukt dus niet, en dus kan ik volgens mij geen spel opslaan.

Kan iemand me hiermee helpen?

Groet, Doemar

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan oftewel de update downloaden vanaf de Rockstar Games website of, als je enkel offline gaat spelen, Xliveless installeren.

Ik neem aan dat je daarmee de patches bedoelt? De eerst patch had ik al gedownload, maar zonder succes. Wel werd m'n GTA sneller :-P

Misschien dat ik de tweede patch ook maar moet installeren.

Link to comment
Delen op andere websites

Vooral in het begin, en nu nog steeds, geeft de koppeling met GFWL nogal veel problemen. Mensen hadden moeite om in te loggen op GFWL, en kregen dus niet eens de keuze om offline of online te spelen, het spel was gewoon niet toegankelijk door de rammelende service van MS. Vandaar dat al snel Xliveless verscheen, een simpel bestandje waarbij GFWL gewoon niet wordt gestart en het spel wel. Op die manier kan je probleemloos offline de game spelen.

Daarnaast vereist GFWL ook een online status van de internetverbinding, ook al speel je offline. Nogal nutteloos voor sommigen, en in de situatie zolderkamer-zonder-internet-maar-wel-een-beest-van-een-game-pc is Xliveless dus ook de uitkomst geweest. Alles behalve nutteloos, dus. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Vooral in het begin, en nu nog steeds, geeft de koppeling met GFWL nogal veel problemen. Mensen hadden moeite om in te loggen op GFWL, en kregen dus niet eens de keuze om offline of online te spelen, het spel was gewoon niet toegankelijk door de rammelende service van MS. Vandaar dat al snel Xliveless verscheen, een simpel bestandje waarbij GFWL gewoon niet wordt gestart en het spel wel. Op die manier kan je probleemloos offline de game spelen.

Daarnaast vereist GFWL ook een online status van de internetverbinding, ook al speel je offline. Nogal nutteloos voor sommigen, en in de situatie zolderkamer-zonder-internet-maar-wel-een-beest-van-een-game-pc is Xliveless dus ook de uitkomst geweest. Alles behalve nutteloos, dus. :tu:

Ik kan wel gewoon offline spelen, door gewoon een offline-profiel aan te maken. Maar het updaten, dat werkt niet ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...