Hadouken Geplaatst: 7 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2011 (bewerkt) Nou, ik ben dus Hadouken en ik ben nieuw hier... Ik ben al ongeveer één jaar bezig met tags maken en heb het gevoel dat ik nu wel het niveau van beginner ben gepasseerd: >>> Door .Levi.: Topic verplaatst naar Graphics > Graphics Showroom.<<< Bewerkt: 7 augustus 2011 door .Levi. verkeerde subforum Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 7 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2011 Dat mag je zeker zeggen ik vind de eerste en laatste 2 erg mooi alleen de 3e wat nepper en de 4e glimt niet zo goed waardoor hij niet zo mooi is maar je hebt wel zeker talent Reageren
3LOPIX Geplaatst: 8 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2011 (bewerkt) 2e en 4e vindt ik het mooist. Goed werk Zou je er een voor mij willen maken? Bewerkt: 8 augustus 2011 door Xezel Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 9 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2011 Kom op zeg, wat zijn dat nou voor ratings? Als ik Hadouken was had ik dit forum niet meer serieus genomen... Wat me erg aan jou signature's opvalt, is dat ze allemaal dezelfde lettertype hebben (uitgezonderd de derde sig dan) en allemaal dezelfde lettergrootte, varieer hier een beetje mee. Ook is de bij de derde, vierde en de zesde signature de focal point iets te fel , dus probeer de lichteffecten een beetje te verminderen. Bij de vierde en vijfde signature vind ik de combinaties van de C4D-renders en de achtergrond niet echt mooi gelukt. Als voorbeeld de vierde signature, waar rechtsboven van de render er een enorme zwarte vlek is en bij de tweede signature is er veels te veel zwart, dus pas daarmee op. Als ik de beste mocht kiezen, dan zou ik duidelijk voor de eerste gaan. De lichteffecten en de achtergrond gaan goed samen, enige minpuntje is dat de render iets beter ingeblend mag worden. Reageren
BoerTijger Geplaatst: 9 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2011 Kom op zeg, wat zijn dat nou voor ratings? Als ik Hadouken was had ik dit forum niet meer serieus genomen... Wat me erg aan jou signature's opvalt, is dat ze allemaal dezelfde lettertype hebben (uitgezonderd de derde sig dan) en allemaal dezelfde lettergrootte, varieer hier een beetje mee. Ook is de bij de derde, vierde en de zesde signature de focal point iets te fel , dus probeer de lichteffecten een beetje te verminderen. Bij de vierde en vijfde signature vind ik de combinaties van de C4D-renders en de achtergrond niet echt mooi gelukt. Als voorbeeld de vierde signature, waar rechtsboven van de render er een enorme zwarte vlek is en bij de tweede signature is er veels te veel zwart, dus pas daarmee op. Als ik de beste mocht kiezen, dan zou ik duidelijk voor de eerste gaan. De lichteffecten en de achtergrond gaan goed samen, enige minpuntje is dat de render iets beter ingeblend mag worden. Jesper zegt het eigenlijk allemaal al. Je ziet wel dat je de basis al onder de knie hebt. Overigens vindt ik 5 een beetje raar in elkaar geflanst. Dat rode gaat weer over die render heen en daar weer je naam over heen. Weet niet precies of het klopt wat ik zeg maar ik vind hem beetje gek. Wel overigens leuk gemaakt allemaal! Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 10 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2011 (bewerkt) Ik zie toch wel op alle sigs dat de diepte echt goed in orde is, je maakt heel goed gebruik van licht. Zoals Jesper al zei, het is heel erg zonde dat je zo vaak hetzelfde font gebruikt, want de plaatsing van je tekst is echt top. Ook de plaatsing van je renders ben ik heel erg van te spreken, niet precies in het midden. Bij de tweede signature had er iets minder zwart gemoeten, maar ik begrijp waar je er mee naar toe wilde gaan. Verder heb je overal echt heel goed met kleuren gewerkt, je hebt goed gekeken naar de kleuren in de render, en er passende C4D's bij gezocht. Je vierde signature mist wat overzicht, je hebt te veel geblurred. Ik vind trouwens die zwarte-balken borders niet echt mooi, maar dat is denk ik gewoon een kwestie van smaak. Ik raad je aan om zonder border te werken, of er een 1px stroke om heen te doen. Bewerkt: 10 augustus 2011 door Gta Ripper Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.