Rikzone Geplaatst: 7 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2011 Goeiemiddag allemaal. Ik heb gisteren nieuwe politie auto's gemod voor LCPDFR. Het irritante is dat ik geen flikker zie omdat die auto in de weg zit, de camera hangt achter praktisch op de bumper. Nu weet ik al dat je via de vehOff.csv file de hoogte etc. kan aanpassen, maar ik ga daar zelf zo niks aan veranderen want ik heb geen flauw benul wat ik dan verander. Mijn vraag is dus, weet iemand hoe je de hoogte van de (bijv.) politieauto kan veranderen? Ongeveer op de hoogte van VC? Ik heb op internet al gezocht, en op dit forum ook, maar ik kon zo niets vinden mbt dit probleem. Bijvoorbaat dank allen Rik Reageren
Fezz Geplaatst: 7 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2011 Ik zou gewoon iedere keer het een beetje veranderen en kijken of het goed is. Doe dat tot het klopt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.