commando Geplaatst: 25 december 2011 Rapport Geplaatst: 25 december 2011 (bewerkt) erg mooie sim, vooral als er in een model veel Flexmodels inzitten vind ik het erg mooi om te zien een paar pics van mij Edit: even die Ibiza downlappen Double Edit: grappig beta karretje epic achterwiel oke, je moet hem dus niet laten crashen, 7000 toeren gaan draaien in z'n D, want dan doet ie dit Bewerkt: 25 december 2011 door commando Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 25 december 2011 Rapport Geplaatst: 25 december 2011 Als ik in een map ben en gewoon te voet, weet iemand dan hoe ik aan een auto kan komen? Ik vind de controls van de game nogal onduidelijk... Reageren
Mythbuster Geplaatst: 25 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2011 (bewerkt) erg mooie sim, vooral als er in een model veel Flexmodels inzitten vind ik het erg mooi om te zien een paar pics van mij Edit: even die Ibiza downlappen Double Edit: grappig beta karretje oke, je moet hem dus niet laten crashen, 7000 toeren gaan draaien in z'n D, want dan doet ie dit Nee klopt, de wielen exploderen soms nogal eens... Maar normaal gesproken kan je wel gewoon tegen muren aanrijden en alles @BoerDave: Ga met je muis naar linksboven, kan je een nieuw voertuig spawnen EDIT@Boer hieronder: Potver... TommyVercetti had ook altijd die profielfoto... Bewerkt: 25 december 2011 door Mythbuster Reageren
Fezz Geplaatst: 25 december 2011 Rapport Geplaatst: 25 december 2011 Reclamerende sh*tOoit een keer een filmpje gemaakt van RoR. Hij doet het helaas niet meer, en mijn PC is toch kapot Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 25 december 2011 Rapport Geplaatst: 25 december 2011 erg mooie sim, vooral als er in een model veel Flexmodels inzitten vind ik het erg mooi om te zien een paar pics van mij Edit: even die Ibiza downlappen Double Edit: grappig beta karretje oke, je moet hem dus niet laten crashen, 7000 toeren gaan draaien in z'n D, want dan doet ie dit Nee klopt, de wielen exploderen soms nogal eens... Maar normaal gesproken kan je wel gewoon tegen muren aanrijden en alles @Tommy: Ga met je muis naar linksboven, kan je een nieuw voertuig spawnen Ik ben Tommy niet, maar bedankt . Die Fort Tudor is trouwens wel een mooie mod. Meeste mods die ik zie zien er erg lelijk uit maar deze is erg goed gelukt. Reageren
Mythbuster Geplaatst: 25 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2011 Ik ben Tommy niet, maar bedankt . Die Fort Tudor is trouwens wel een mooie mod. Meeste mods die ik zie zien er erg lelijk uit maar deze is erg goed gelukt. Sorry, Tommy_vercetti had vroeger precies dezelfde profielafbeelding, vandaar dat ik niet eens naar de naam keek xD Maar die Tudor is inderdaad gaaf. Er zijn er nog meer van die auto, een Fourdoor, 'n militaire versie, 'n hotrod versie enzovoort. Als je nog meer mooie mods wil zou je eens moeten zoeken naar Gavril op het RoR forum. Gavril Zeta, Gavril X, Gavril G2S en nog meer! Dat zijn erg goeie wagens die goed deformen! Ik streef ernaar om mijn Ibiza ook zo te maken, maar ik ben bang dat dat nog 'n half jaar duurt voordat ik er tijd voor heb... Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 25 december 2011 Rapport Geplaatst: 25 december 2011 (bewerkt) Ik ben Tommy niet, maar bedankt . Die Fort Tudor is trouwens wel een mooie mod. Meeste mods die ik zie zien er erg lelijk uit maar deze is erg goed gelukt. Sorry, Tommy_vercetti had vroeger precies dezelfde profielafbeelding, vandaar dat ik niet eens naar de naam keek xD Maar die Tudor is inderdaad gaaf. Er zijn er nog meer van die auto, een Fourdoor, 'n militaire versie, 'n hotrod versie enzovoort. Als je nog meer mooie mods wil zou je eens moeten zoeken naar Gavril op het RoR forum. Gavril Zeta, Gavril X, Gavril G2S en nog meer! Dat zijn erg goeie wagens die goed deformen! Ik streef ernaar om mijn Ibiza ook zo te maken, maar ik ben bang dat dat nog 'n half jaar duurt voordat ik er tijd voor heb... Als die Ibiza van jou net zo goed gemaakt is, dan zal ik hem zeker downloaden . Vind de Seat Ibiza ook best een gave wagen. Die Gravil is trouwens ook wel een goede. Als je nou ook nog een goede mercedes voor me heb vind ik je helemaal een held . Bewerkt: 25 december 2011 door BoerDave Reageren
Mythbuster Geplaatst: 25 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2011 Ik ben Tommy niet, maar bedankt . Die Fort Tudor is trouwens wel een mooie mod. Meeste mods die ik zie zien er erg lelijk uit maar deze is erg goed gelukt. Sorry, Tommy_vercetti had vroeger precies dezelfde profielafbeelding, vandaar dat ik niet eens naar de naam keek xD Maar die Tudor is inderdaad gaaf. Er zijn er nog meer van die auto, een Fourdoor, 'n militaire versie, 'n hotrod versie enzovoort. Als je nog meer mooie mods wil zou je eens moeten zoeken naar Gavril op het RoR forum. Gavril Zeta, Gavril X, Gavril G2S en nog meer! Dat zijn erg goeie wagens die goed deformen! Ik streef ernaar om mijn Ibiza ook zo te maken, maar ik ben bang dat dat nog 'n half jaar duurt voordat ik er tijd voor heb... Als die Ibiza van jou net zo goed gemaakt is, dan zal ik hem zeker downloaden . Vind de Seat Ibiza ook best een gave wagen. Die Gravil is trouwens ook wel een goede. Als je nou ook nog een goede mercedes voor me heb vind ik je helemaal een held . Helaas, m`n Ibiza is niet net zo goed, maar ik krijg er wel hele goede comments over op het RoR forum. Vind hem persoonlijk best leuk rijden, je kunt 't altijd een keer proberen . Ik weet zo even geen Mercedessen, wel een Lexus, maar die is niet net zo goed als die auto's van Gavril(gaat nogal moeilijk kapot en zo), en die zit er standaard al in dacht ik. Anders staat hij wel op de Repo. Je zou de Repo en het forum eens door kunnen zoeken anders... Reageren
commando Geplaatst: 30 december 2011 Rapport Geplaatst: 30 december 2011 ja die Gabester maakt wel mooie cars Reageren
xoex23 Geplaatst: 10 januari 2012 Rapport Geplaatst: 10 januari 2012 Lijkt me wel leuk Morgen maar is uitproberen.. Reageren
Mythbuster Geplaatst: 1 augustus 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2012 (bewerkt) Dikke bump natuurlijk, maar voor wie de Ibiza nog wilde uitproberen.. Hij is eindelijk af, na `n jaar werken..., wel zonder goed werkende lichten, maar dat komt nog wel Hier is een download Klikkerdeklik Bewerkt: 1 augustus 2012 door Mythbuster Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 2 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2012 Ziet er goed uit Mythbuster! Morgen eens even uitproberen. Reageren
commando Geplaatst: 2 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2012 (bewerkt) jammer dat er tegenwoordig niet zoveel mooie ( met veel flexbodies ) crashbare auto's uitkomen @mythbuster, bij het openen van je auto krijg ik Error 5 Bewerkt: 2 augustus 2012 door commando Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 4 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2012 Vreemd, bij mij doet hij het perfect. Trouwens toch wel een van de betere mods die ik voor RoR heb gehad hoor. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 5 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2012 (bewerkt) Je Ibiza lijkt populair. http://www.youtube.c...h?v=sPhTLhCc4LQ Ie heeft wel toestemming etc? Bewerkt: 5 augustus 2012 door Tommy-Vercetti Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.