Jump to content

Nieuwe PC voor Gtaboy107


Gtaboy107

Recommended Posts

Budget: 500/900, liever niet hoger dan 900 euro.

Doel: Een goede zware gamecomputer, waarmee ik ook nog blu-ray door kan kijken. Aangezien ik geen PS3 of 360 heb, maar wel GTA IV en LA Noire op de PC wil spelen, met FIFA en zware games erbij, zoek ik een zeer goede multimedia desktop met goede stuff.

Desktop of laptop: Desktop

Merk pc of samengesteld: Samengesteld.

Benodigde randapparatuur: Niets, heb goede muis, toetsenbord en beeldscherm.

Besturingssysteem: Windows 7

Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Misschien mijn videokaart, maar ik weet dat nog niet zeker. Heb een HD4870

Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Alternate. Of je moet het plaatje goedkoper kunnen vinden... ;)

Extra koeling (voor overklokken)?: Nee.

Good luck!

Bewerkt: door Gtaboy107
Link to comment
Delen op andere websites

Leuk systeem, maar voor dat geld kan je veel beter krijgen!

- AMD 1090T processor veranderd met de veel snellere Intel Core I7 2600K

- De grafische kaart heb ik aangepast met een Radeon 6870, super snel voor in een goede gamebak. Zeker met GTA IV heb je veel meer profijt van de snellere processor dan een snellere videokaart.

- Bluray speler in plaats van een blu-ray brander. Er word namelijk niet gevraagd om een brander, en het scheeld 40 euro

post-35628-1312888503,77.png

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk systeem, maar voor dat geld kan je veel beter krijgen!

- AMD 1090T processor veranderd met de veel snellere Intel Core I7 2600K

- De grafische kaart heb ik aangepast met een Radeon 6870, super snel voor in een goede gamebak. Zeker met GTA IV heb je veel meer profijt van de snellere processor dan een snellere videokaart.

- Bluray speler in plaats van een blu-ray brander. Er word namelijk niet gevraagd om een brander, en het scheeld 40 euro

post-35628-1312888503,77.png

Ik wilde het goedkoop houden daarmee ik AMD had genomen voor de CPU. ;)

Over die blu-ray zou ik persoonlijk toch een brander hebben genomen want dat kan altijd handig zijn als je eens iets wil branden. clown.gif

Waarom geef je niet de link mee anders zou Gtaboy die pc nog zelf moeten opnieuw samenstellen? :puh:

Bewerkt: door woody268
Link to comment
Delen op andere websites

Nou, ik brand nooit, dus een speler is wat handiger. ;)

Ziet er goed uit Sprunk, maar mijn videokaart die ik nu heb(4870) is toch ook nog goed genoeg?

De HD6870 is haast dubbel zo goed als je 4870. Je 4870 zal hier en daar al moeite vertonen met nieuwe spellen, waar je met een 6870 zeker nog een aantal jaartjes verder kan.

Wat afbeeldingen waarmee je kan vergelijken:

http://img.hexus.net/v2/graphics_cards/ati/sapphire/6800CD/Graphs3/JC3.png

http://media.bestofmicro.com/0/O/269592/original/AMD%208x%20AA%201680.png

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk Senne, daar kan ik iets mee! ;) Ik had graag een groter beeldscherm erbij gewild, maar mijn bureau is niet zo hoog, dus moet ik het doen met 1336x768 resolutie, geen idee of er wat verschil in zit, maar goed.

Ik wil wel mijn oude verkopen, maar ik weet niet of ik nog wat kan krijgen voor een Celeron 3.3Ghz, 2gb geheugen en een 4870. Iemand daar misschien een idee bij hoeveel dat kan opleveren?

Bewerkt: door Gtaboy107
Link to comment
Delen op andere websites

Zet je oude systeem op marktplaats en zet hem op vrij bieden. Dan krijg je vanzelf biedingen en kun je bepalen of je het goed of niet goed vind. Ik denk dat je er hooguit 100-150 euro mee kan opstrijken.

#Woody: Ik weet niet hoe je een link moet maken via de systembuilder...bloos.gif

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Zet je oude systeem op marktplaats en zet hem op vrij bieden. Dan krijg je vanzelf biedingen en kun je bepalen of je het goed of niet goed vind. Ik denk dat je er hooguit 100-150 euro mee kan opstrijken.

#Woody: Ik weet niet hoe je een link moet maken via de systembuilder...bloos.gif

Maakt niet uit, heb hem zelf al in elkaar gezet bij Alternate met de specificaties die je gegeven hebt. ;) Nu had ik(newbish) nog een vraagje, zit er al een dvd/cd lezer in of moet ik die er ook nog bij kiezen?

Oh ja, ik mis ook nog een case-fan, moet die er ook nog bij, en zo ja, welke?

Bewerkt: door Gtaboy107
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...