Jump to content

Taakbalk probleempje


2fast{0}

Recommended Posts

Goedemiddag,

Ik heb een klein probleempje met mijn taakbalk. Iedere keer wanneer ik een programma gebruik, zoals bijvoorbeeld Internet Explorer, verdwijnt er een stuk achter de taakbalk die ik dan niet kan zien of lezen. Voor sommige sites en programma's is dit nogal hinderlijk. Ik zou namelijk gewoon willen dat mijn programma's stoppen met vergroten tot en met de taakbalk.

Alvast bedankt,

2fast{0}

post-68484-1312894127,54.png

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hiervoor verschillende oplossingen gevonden maar geen ervan is blijkbaar blijvend dus het kan nog terugkeren ;)

a)ontgrendel de taakbalk, verander ze van grootte

b)klik op de taakbalk en sleep omhoog en laat los

c)start explore.exe via de taakbeheerder opnieuw op

Hopelijk werkt het ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hiervoor verschillende oplossingen gevonden maar geen ervan is blijkbaar blijvend dus het kan nog terugkeren ;)

a)ontgrendel de taakbalk, verander ze van grootte

b)klik op de taakbalk en sleep omhoog en laat los

c)start explore.exe via de taakbeheerder opnieuw op

Hopelijk werkt het ^_^

Nou bij mij werkt dat helaas niet. :(

Je moet toch je taakbalk op de voorgrond kunnen laten staan zodat andere programma's er niet half onder komen lijkt mij? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

staat explorer.exe nog wel tussen je processen?

iexplorer.exe staat er wel gewoon tussen. Maar het is niet alleen met IE, het is met elk programma, zoals Windowds Live Messenger, Windows Media Player, Photoshop, Windows Mail en zo kan ik nog wel even door gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

staat explorer.exe nog wel tussen je processen?

Als explore.exe niet draait heb je geen taakbalk en kan er ook geen venster onder zitten hé :7

@2Fast: Werkt echt géén van de drie methodes?

Oja sorry, heb je gelijk in :puh:.

Al geprobeerd te reboten?

Link to comment
Delen op andere websites

staat explorer.exe nog wel tussen je processen?

Als explore.exe niet draait heb je geen taakbalk en kan er ook geen venster onder zitten hé :7

@2Fast: Werkt echt géén van de drie methodes?

Oja sorry, heb je gelijk in :puh:.

Al geprobeerd te reboten?

reboten?

@ 'BV_1993' Nou, als ik me taakbalk omhoog en omlaag doe veranderd er niks. Daarnaast me taakbalk is nooit vergrendeld geweest en als ik explorer via taakbeheer stop en daarna opnieuwe opstart maakt ook het verschil niet.

Het probleem zit hem niet bij Internet Explorer, want al me programma's verdwijnen achter de taakbalk.

Link to comment
Delen op andere websites

staat explorer.exe nog wel tussen je processen?

Als explore.exe niet draait heb je geen taakbalk en kan er ook geen venster onder zitten hé :7

@2Fast: Werkt echt géén van de drie methodes?

Oja sorry, heb je gelijk in :puh:.

Al geprobeerd te reboten?

reboten?

@ 'BV_1993' Nou, als ik me taakbalk omhoog en omlaag doe veranderd er niks. Daarnaast me taakbalk is nooit vergrendeld geweest en als ik explorer via taakbeheer stop en daarna opnieuwe opstart maakt ook het verschil niet.

Het probleem zit hem niet bij Internet Explorer, want al me programma's verdwijnen achter de taakbalk.

Opnieuw opstarten, trouwens is dit alleen met IE of ook met andere?

Link to comment
Delen op andere websites

@ BoerTijger: Dit heb ik met al mijn programma's, niet alleen IE. Ook gewoon als ik me foto's wil bekijken, of een filmpje kijk. Moet alles verkleinen tot een ideale maat, heel vervelend iedere keer.

@ BV_1993: ik ga het proberen. :)

Edit: Nou het werkt nog steeds niet. Hier ook het probleempje met andere programma's.

post-68484-1313007933,23.png

Bewerkt: door 2fast{0}
Link to comment
Delen op andere websites

Oke, na 20 dingen geprobeerd te hebben staat hij nu weer goed. :) Maar als ik de forums gelezen heb die je gepost heb VWO-er kan het nog wel eens terug komen. O, wat is Windows weer fijn. :)

Dank allemaal voor de moeite het op te lossen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...