JORDI_BOSMA (gast) Geplaatst: 9 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2011 ik heb GTA IV nu weer eens uitgespeeld en heb voor de optie revenge gekozen dus bij de trouwerij ging kate dood. maar nu heb ik hem dus uitgespeeld en belt ze me boos op en zegt dat ze een date wil dus ik ga naar haar toe blijkt dat ze er ook daadwerkelijk staat :O dit is echt heel raar want ik weet zeker dat kate werd doodgeschoten!! mijn vraag is nu heeft iemand anders dat ook gehad? Reageren
PrioX Geplaatst: 9 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2011 Dit is gewoon een bug in het spel. Meer mensen hebben hier last van gehad. Reageren
JORDI_BOSMA (gast) Geplaatst: 9 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2011 oke dacht al, vond het trouwens ook wel grappig toen ze me belde ze zij: are YOU dead or something Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 9 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2011 Er bestaat toch een patch voor zulke foutjes? Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 12 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2011 Kan je daarna dan nog steeds met haar uit of is het maar eenmalig? Reageren
Yannick(NL) Geplaatst: 12 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2011 Gewoon verzinnen dat ze er weer bovenop is gekomen. Maar wel grappig. xD Ik heb 't niet gehad, ook niet zo erg, ik haat die dates. :| Reageren
JORDI_BOSMA (gast) Geplaatst: 12 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2011 (bewerkt) volgens mij is het eenmalig want heb daarna geen telefoontje gehad Bewerkt: 12 augustus 2011 door JORDI_BOSMA Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.