Arjen Geplaatst: 2 juli 2004 Rapport Geplaatst: 2 juli 2004 Hiermee kan je waarschijnlijk in MTA (0.4) op een toets drukken en dan meer woorden tegelijk typen. Voorbeeld: Toets 'T' - Druk 1 - Take Cover! / Negative! / Need back-up. Het is een voorbeeld zoals ik denk zoals het komt, ik weet het niet zeker. Voor meer infomatie kijk op MTA VC.com Reageren
Eclipse Geplaatst: 2 juli 2004 Rapport Geplaatst: 2 juli 2004 dat lijkt me best wel leuk :lol: Reageren
Joriz Geplaatst: 2 juli 2004 Rapport Geplaatst: 2 juli 2004 Ik heb deze functie niet gezien in de MTA 0.4 BETA die ik een maand geleden heb gespeeld. Maar dat is al zo lang geleden dat hij er nu wel in kan zitten. Je kan MTArc 1.0 nu downloaden in de download database: http://www.gtagames.nl/downloads.php?release_id=175 Reageren
Arjen Geplaatst: 2 juli 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2004 Uhm.. Joriz, ik denk dat je MTA 0.4 BETA en MTArc 1.0 bedoeld. Reageren
Joriz Geplaatst: 2 juli 2004 Rapport Geplaatst: 2 juli 2004 Uhm.. Joriz, ik denk dat je MTA 0.4 BETA en MTArc 1.0 bedoeld. Nee jullie moeten wachten op de echte MTA 0.4 De BETA zat ook nog vol met bugs. Reageren
djvinnie Geplaatst: 2 juli 2004 Rapport Geplaatst: 2 juli 2004 Uhm.. Joriz, ik denk dat je MTA 0.4 BETA en MTArc 1.0 bedoeld. Nee jullie moeten wachten op de echte MTA 0.4 De BETA zat ook nog vol met bugs. Wanneer komt MTA o.4 eigenlijk uit? Reageren
Joriz Geplaatst: 2 juli 2004 Rapport Geplaatst: 2 juli 2004 Wanneer komt MTA o.4 eigenlijk uit? Binnenkort! Reageren
Eclipse Geplaatst: 2 juli 2004 Rapport Geplaatst: 2 juli 2004 ik heb er egt zin in :lol: offtopic: djvinnie je avarter doet het niet Reageren
djvinnie Geplaatst: 2 juli 2004 Rapport Geplaatst: 2 juli 2004 Wanneer komt MTA o.4 eigenlijk uit? Binnenkort! Dat werd 2 maanden geleden toen iker even tussen uit ging ook al gezegd! Is er geen release datum ofzo? Reageren
Arjen Geplaatst: 2 juli 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2004 Nee. Maar doe dit in het MTA 0.4 Topic. Dit is voor de MTArc. Reageren
Furi0uz Geplaatst: 2 juli 2004 Rapport Geplaatst: 2 juli 2004 Er is geen release dat nee, gewoon mtavc.com goed in de gaten houden, vooral de forums. De reden zal waarschijnlijk zijn omdat het team nog voor een hoop bugs staat (en er nog genoeg kan en zal ontdekken) en ze niet weten hoeveel tijd het in beslag zal nemen om deze laatste buggies nog weg te werken... Gewoon geduld, je ziet vanzelf wel wanneer hij aanwezig is... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.