hulpnodig Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 Farewell My Love lukt me maar niet. is er misschien iemand die die race voor me kan halen op mijn save game please? (countryside cesar's 2e race missie) alvast bedankt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bas2255 Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 <_< inprincipe kan ik het wel doen voor je maar dan is de lol ervan af vind ik, dan kunde dus niet zeggen van IK heb het spel uitgespeelt. je moet gewoon blijven proberen en niet zo maar opgeven want als je hier al vast loopt en een ander vraagt om het te doen dan loopte strax nog veel vaster :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 Pfft.. Hier kan je je savegame plaatsen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hulpnodig Geplaatst: 5 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 laatste keer dat daar iemand was was 24 juni..... iemand? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 laatste keer dat daar iemand was was 24 juni..... Ja, en... Zoals ze tegen mij al dikwijls hebben gezegd: Heb geduld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.