Jump to content

In-game menu


MKouwenberg

Recommended Posts

Heb je al de asi loader en de scripthook? Launch.exe als administrator uitgevoerd?

Ik heb een asiloader in dezelfde map geplaatst maar ik ben bang dat ik heb niet heb 'uitgevoerd'? De launch.exe snap ik even niet. Wat bedoel je daarmee?

Bewerkt: door MKouwenberg
Link to comment
Delen op andere websites

In de map staat het bestand 'launcheIV.exe' die moet je als administrator uitvoeren door bij eigenschappen te klikken.

Nou snap ik het, dat heb ik gedaan door het bestand te selecteren en via rechter muisknop voor admin te kiezen.

Link to comment
Delen op andere websites

In de map staat het bestand 'launcheIV.exe' die moet je als administrator uitvoeren door bij eigenschappen te klikken.

Nou snap ik het, dat heb ik gedaan door het bestand te selecteren en via rechter muisknop voor admin te kiezen.

Dat kan, maar je het het ook via, Rechtermuisknop > Eigenschappen > Compabiliteit > Dit programma uitvoeren als administrator. Toepassen en Ok

Link to comment
Delen op andere websites

Helaas is het runnen als administrator niet de oplossing. Zodra ik het bestand dsound.dll erbij doet gaat het fout. Ik krijg dan de mededeling dat alleen versie 1.0.3 en 1.0.4 ondersteund worden en ik draai 1.0.7 (laatste patch). Weet iemand waar ik een ingame menu voor het veranderen van de auto's kan vinden? Ik zie het niet zo snel.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb even je link gevolgd. Dit Car Menu is compatible tot versie 1.0.6.0. Als je versie 1.0.7.0 hebt, zal deze dus helaas niet werken. Ik heb even voor je rondgekeken. Ik heb een trainer gevonden die compatible is met jouw GTA IV 1.0.7.0, en waarin een menu zit geïntegreerd voor het spawnen van voertuigen. (Dus inclusief menu ;) )

De download zit op onze Engelse tegenhanger gtaforums.com, dus ik veronderstel dat je een duidelijk readme zal vinden in de download met de nodige installatie-instructies en zonder virussen; Klik Ik zou zeggen, lees de pagina eens rustig door. Behalve het spawnen van voertuigen kan je hiermee namelijk nog veel meer, zoals je speelbare karakter aanpassen, boyguards spawnen, stemmen aanpassen, spawnen op de subway lijnen, een kilometerteller... Enfin, je leest het daar allemaal.

Laat het even weten of het installeren en ermee spelen gelukt is! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...