PrioX Geplaatst: 11 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2011 Type: Signature Stijl: Call of Duty: Modern Warfare 3 Grootte: 500x150 Voorbeeld: - Tekst: DeadLock Rand: - Kleuren: Lichtgroen (de kleur van MW3 voor de tekst: Klik) Render (optioneel): - Extra (optioneel): Maak er iets leuks van met wat plaatjes van MW3. Leef je uit! Het is wel voor een andere website Alvast bedank! Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 11 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2011 Moet MW3 veranderen in 'Deadlock' of moet 'Deadlock' ergens anders komen te staan? Reageren
PrioX Geplaatst: 11 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2011 Misschien is dit een mooi voorbeeld: Alleen dan wil ik de tekst 'Rampage' veranderen naar 'DeadLock' Je mag zelf weten wat voor plaatjes en kleurtjes je erin zet. Als de tekstkleur maar blijft zoals hij is. Reageren
2fast{0} Geplaatst: 14 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2011 (bewerkt) Iemand? :$ Ik ga wel even wat voor je proberen te maken. Het zal alleen niet direct zijn, maar mocht ik tijd hebben zal ik er direct even naar kijken. Ik post hem z.s.m. Update(11:37): Ik ga vanavond aan de slag voor je. Bewerkt: 16 augustus 2011 door 2fast{0} Reageren
PrioX Geplaatst: 15 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2011 Ik ga wel even wat voor je proberen te maken. Het zal alleen niet direct zijn, maar mocht ik tijd hebben zal ik er direct even naar kijken. Ik post hem z.s.m. Heel erg bedankt! Doe maar rustig! Reageren
2fast{0} Geplaatst: 16 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2011 Ik hoop dat hij goed is. Zo niet dan hoor ik het altijd graag. Reageren
PrioX Geplaatst: 17 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2011 Ziet er perfect uit! Bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.