iefen Geplaatst: 11 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2011 hai, ik zie het de laatste tijd steeds vaker t-shirts met vogels/vleugels als prent. ik zie dus vaak van die vleugels die vanaf de rug tot de schouders lopen en ik zou dit soort shirts ook graag willen. weet iemand mischien welk merk het is of waar je het kan kopen? thnx greetz iefen Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 11 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2011 Even gauw gegoogled en kwam dit tegen maar weet niet als het goed is: http://www.spreadshirt.nl/engel-vleugels-t-shirts-C4408A16118213 Je moet uit gaan van een bedrag rond €20,- per shirt Reageren
MegaPilot Geplaatst: 11 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2011 Als je met zo'n shirt in elkaar geslagen wordt, trakteer ik de geweldenaar een biertje. Wat een belachelijke shirts.. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 11 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2011 Ieder zijn eigen smaak Reageren
GolfG60 Geplaatst: 12 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2011 Als je met zo'n shirt in elkaar geslagen wordt, trakteer ik de geweldenaar een biertje. Wat een belachelijke shirts.. Ik ook, alleen trakteer ik de eerste die je vanaf nu op je muil timmert Jezus, jij hebt echt overal commentaar op he? Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 12 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2011 Als je met zo'n shirt in elkaar geslagen wordt, trakteer ik de geweldenaar een biertje. Wat een belachelijke shirts.. Hij draagt t, daar hoef jij je toch geen zorgen over te maken? Zolang iedereen maar kleding aan heeft is 't goed toch? Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 12 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2011 Als je met zo'n shirt in elkaar geslagen wordt, trakteer ik de geweldenaar een biertje. Wat een belachelijke shirts.. Ik ook, alleen trakteer ik de eerste die je vanaf nu op je muil timmert Jezus, jij hebt echt overal commentaar op he? Zo jezus.. Idd, ten eerste proberen te doen alsof je alles weet, en daarna godver op alles commentaar leveren. Als hij 't nou leuke shirt vindt.. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 12 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2011 >>> Door NandroDavids: Zucht...is 't nu echt zó moeilijk om normaal op elkaar te reageren? ONTOPIC!<<< Reageren
GolfG60 Geplaatst: 12 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2011 Als je met zo'n shirt in elkaar geslagen wordt, trakteer ik de geweldenaar een biertje. Wat een belachelijke shirts.. Hij draagt t, daar hoef jij je toch geen zorgen over te maken? Zolang iedereen maar kleding aan heeft is 't goed toch? Mooie dames uitgezonderd ^^ Maare, heeft TS een foto van wat ie ongeveer wilt of wilt ie iets zoals Bassie al er neer pleurde? Reageren
iefen Geplaatst: 12 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2011 ja, hier is een voorbeeld, het zijn mischien niet echt vleugels maar een soort van Klik Klik oh k kan nu wel de text lezen frankie edgar weet iemand waar ik deze shirts kan kopen? Reageren
NandroDavids Geplaatst: 12 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2011 weet iemand waar ik deze shirts kan kopen? Het shirt in de spoiler is van het merk Affliction, zoals je kunt lezen. Even zoeken op Google levert vervolgens aardig wat hits op: *KLIK*. Ik zie er zo gauw geen .nl-site tussen, maar veel online winkels bezorgen ook in Nederland. Ik zou zeggen: kijk even rond op die verschillende sites Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.