Jump to content

Max Health

kortman_8

Recommended Posts

dat word niet langer, Toch?

Dat balkje daar doe je mee zolang in het spel, het word niet langer uitgerekter bedoel je dat?

Het wordt wel langer, maar dat duurt een tijdje.

Delen op andere websites

Volgens mij wordt het balkje wel uitgerekter en zo niet dan gaat het balkje minder snel op.. het is mogelijk om je max. health te verhogen zodat je meer health hebt.

Als je ambulance missies tot lvl12 haalt dan krijg je vanzelf de maximale health, dit is dan ook de snelste manier. Het gaat ook vanzelf, af en toe zie je rechtsboven een wit balkje met Max Health +(net als bij driving skill,bike skill, enz). Volgens mij gaat deze sneller omhoog als je heel veel rent, maar dat weet ik niet zeker.

Delen op andere websites

Bedoel je nu dat witte balkje als je uit het water komt? dat duurt idd lang maar daar is niks tegen te doen?!

Kweet niet of dít is wat je wilt weten maar voor de rest zijn er geen balken meer...dan de max health en Armor

Delen op andere websites

Je hebt 2 verschillende dingen:

Je health en je max health. Je health is hoe vol het rooie balkje is en je max health is hoe lang het balkje kán zijn.

Wat ik merk is dat als een lange tijd niet wasted bent, je max health langzaam stijgt. Dus doe voorzichtig zou ik zegge :)

Delen op andere websites

dat kan wel een goeie tip zijn tobi. Bij mij ging het zomaar een beetje omhoog, en het daalde afentoe omdat ik wasted was. Ik had het al bijna helemaal vol toen ik bij 4 mannen op die motors met een pakje moest dood schieten

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...